“Wracamy do szkoły” – specjalne wydanie “Gazety Wyborczej” już w sobotę
Czy szkoła może nie być opresyjna? Po które podręczniki warto sięgać? Jak mądrze uczyć historii? Na te i inne pytania starała się odpowiedzieć redakcja “Gazety Wyborczej”, tworząc specjalne wydanie “Magazynu Świątecznego” pt. “Wracamy do szkoły”. Oprócz tego, w sobotę 31 sierpnia br. w “Gazecie Wyborczej” czytelnicy znajdą “Wysokie Obcasy” oraz magazyn “Nasza Europa” – łącznie weekendowe wydanie dziennika to 108 stron.
“Wracamy do szkoły”, czyli specjalne wydanie “Magazynu Świątecznego”, przedstawia szereg tematów związanych z edukacją. Czytelnicy dowiedzą się m.in. jak uczyć w niekonwencjonalny sposób i jakie książki popularnonaukowe wybrać, które treści edukacyjne warto obejrzeć w sieci oraz jakie zmiany powinny nastąpić w polskiej szkole.
W numerze ukaże się też wywiad z reżyserem teatralnym Janem Klatą, reportaż Macieja Jarkowca o podróży przez amerykańskie Południe i esej Magdaleny Grochowskiej “Piękny Ikar spada”. Więcej o tym, co w wydaniu – na Wyborcza.pl.
W sobotę z “Gazetą Wyborczą” dostępne będą też “Wysokie Obcasy” oraz “Nasza Europa”.
W tygodniku “Wysokie Obcasy” będzie można przeczytać m.in.: rozmowę z Georgette Mosbacher, ambasadorką USA w Polsce oraz rozmowę z psychoterapeutką Katarzyną Miller – o tym, dlaczego zdradzamy. Więcej informacji
Natomiast w nowym wydaniu “Naszej Europy” redakcja przedstawi raport o pornografii w Europie.
“Gazeta Wyborcza” ze specjalnym wydaniem “Magazynu Świątecznego”, “Wysokimi Obcasami” oraz “Naszą Europą” ukaże się w sobotę, 31 sierpnia br. w cenie 7,99 zł.
Numer wspiera kampania w radiu (RMF FM, RMF Classic, Radio TOK FM, Chillizet, MuzoFM, Meloradio i Radio Kolor), w internecie (Google, media społecznościowe), na ekranach Platform Channel na dworcach oraz na ekranach w tramwajach warszawskich, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej”. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.