DVB-TMediaZapowiedzi TV

Wrzesień w Zoom TV pełen lokalnych produkcji

We wrześniu Zoom TV uraczy widzów ramówką z zaskakującymi propozycjami lokalnych produkcji. Nowa seria „Złoty interes” ukaże kulisy sukcesu odważnych polskich przedsiębiorców, którzy zarobili fortunę na tak oryginalnych pomysłach, jak hodowla ślimaków czy produkcja trumien. Równie dużą śmiałością wykażą się uczestnicy trzeciej polskiej edycji randkowego show „Magia nagości. Polska”. Tymczasem Kinga Zawodnik wyruszy w Polskę, aby po raz kolejny testować innowacyjne produkty w drugim sezonie „Gadżet show”.

 

„ZŁOTY INTERES”
Nowa produkcja własna Zoom TV
Premiera w piątek, 2 września o godz. 20:00
Emisja premierowych odcinków w każdy piątek o godz. 20:00

Produkcja trumien, hodowla ślimaków czy weselny zespół disco polo z pewnością nie należą do pierwszych pomysłów, jakie przychodzą do głowy przy planowaniu własnego biznesu. Tymczasem te z pozoru szalone idee doprowadziły bohaterów serii „Złoty interes” do wielkiej fortuny. Widzowie poznają Polaków, którzy podjęli ryzyko i przekuli zaskakujące pomysły na biznes w sukces, często na skalę międzynarodową!

W premierowych odcinkach oryginalnej produkcji Zoom TV poznamy m.in. Zbigniewa Lindnera, który postanowił zmienić oblicze polskiego przemysłu funeralnego. Inspirując się taśmową produkcją samochodów zaczął myśleć o trumnach w podobny sposób i zamienił tartak teścia w masową linię produkcyjną – jak sam to określił – „drewnianych opakowań”. Obecnie jest jednym z największych producentów w Europie. Statystycznie co drugi żegnający się z tym światem Polak korzysta z trumny Zbigniewa Lindnera. Poza tym bohater programu zasłynął w branży pomysłem na oswojenie się z tematyką funeralną – co roku wydaje kalendarz ścienny z modelkami pozującymi do sesji, w której symboliczny element idei kreatywnej stanowią trumny.

W serii dokumentalnej „Złoty interes” poznamy też historię Ewy Sulej – anglistki, która szukając elastycznej, przyjemnej, a jednocześnie dochodowej pracy, zdecydowała się wślizgnąć do branży hodowlanej i założyć fermę ślimaków. Dziś wraz z mężem nie tylko hodują, skupują i eksportują tony ślimaków, ale i zaopatrują producentów farmaceutycznych i kosmetycznych w śluz o zaskakujących właściwościach upiększających. To przykład odważnych przedsiębiorców, którzy zamiast chować rogi i zamykać w skorupie, rozwinęli biznes w tempie dalekim od ślimaczego!

O korzyściach płynących z realizacji niesztampowych pomysłów na biznes można się przekonać patrząc na auta, jakie parkują przed jednym z trzech domów innego bohatera serii, Łukasza Mikulskiego. Mustang VI, Ford Ranger, Volkswagen Arteon i Audi A7 to efekt podjętej w 2010 r. decyzji o założeniu góralskiego zespołu disco polo, który miał uświetniać wesela czy studniówki. Dziś Łukasz prowadzi jedną z najbardziej rozchwytywanych okolicznościowych formacji muzycznych, a terminy w jego kalendarzu są zarezerwowane na dwa lata do przodu.

W serii dokumentalnej „Złoty interes” widzowie poznają również: bursztynnika, hodowców alpak i rentiera. Ich świetnie prosperujące firmy stanowią efekt śmiałych działań i odważnych marzeń. Choć prezentowane w serii przedsiębiorstwa nie mogłyby się bardziej różnić, ich założycieli łączy tak naprawdę wiele – wszyscy są niezwykle pracowici, wytrwali i nie bali się zaryzykować dla realizacji pomysłu, w który wierzyli. „Złoty interes” to porywający show pełen niesamowitych historii ludzi i inspirującego podejścia do życia – szczególnie teraz, kiedy każda złotówka jest na wagę złota.

„GADŻET SHOW” SEZON 2.
Premiera w niedzielę, 4 września o godz. 17:30
Emisja premierowych odcinków w każdą niedzielę o godz. 17:30

Kinga Zawodnik po raz kolejny bierze na warsztat najnowsze gadżety codziennego użytku, aby zweryfikować, które z nich rzeczywiście są przydatne. W odróżnieniu od poprzedniego sezonu, tym razem zespół jurorów oceniających przydatność produktu poszerza się o członków rodzin z polskich miast i wsi, z którymi Kinga testuje wybrane gadżety. To oni zadecydują, czy rozwiązania rzeczywiście znajdą zastosowanie w gospodarstwie domowym.

Producenci zasypują nas wymyślnymi gadżetami, które w teorii mają ułatwić życie. Kinga Zawodnik po raz kolejny podejmie się weryfikacji tego, w jakim stopniu nasze życie zmieni się po nabyciu takich produktów jak np. pistolet do przepychania rur, golarka do pleców, bezprzewodowy blender, czy opaska przeciw chrapaniu. Wiele z testowanych gadżetów z pewnością zainteresuje miłośników technologii, bo na liście sprawdzanych produktów znalazły się również między innymi przenośny generator słoneczny, samochodowy schładzacz do napojów i mini projektor full HD.

W każdym premierowym odcinku nowej serii „Gadżet Show” prowadząca program zaprezentuje około 10 nowych, czasem zaskakujących i skomplikowanych, czasem prostych i pomysłowych gadżetów z różnych dziedzin życia. Rady Kingi urozmaicą relacje z unboxingu produktów oraz przydatne wskazówki, które w prosty sposób mogą ułatwić codzienne czynności.

„MAGIA NAGOŚCI. POLSKA” SEZON 3.
Premiera w piątek, 16 września o godz. 23:00
Emisja premierowych odcinków w każdy piątek o godz. 23:00

Hit Zoom TV wraca na antenę z nową dawką emocji! To już trzeci sezon polskiej edycji wyjątkowego randkowego show, którego uczestnicy zrzucają z siebie nie tylko maski, by stanąć twarzą w twarz z szansą na miłość. W tym programie nie ma miejsca na uprzedzenia, podziały i nieśmiałość – w studiu „Magii nagości. Polska” można być tylko sobą.

Uczestnicy programu kolejny raz staną przed wyborem kandydatki lub kandydata na randkę kierując się wyłącznie wyglądem ich nagich ciał. Tu szczęścia w miłości szukać będą single i singielki różnych orientacji seksualnych, różnych profesji i pochodzące z różnych środowisk.

Wśród uczestników pojawią się zarówno osoby związane zawodowo ze sztuką, teatrem, nauką jak i przedsiębiorcy, opiekunki, tatuatorzy, a także piercer i antykwariuszka. Wśród wybierających będzie także pewna wyjątkowa seniorka.

W najnowszym sezonie „Magii nagości. Polska” poznamy m.in. 34-letniego projektanta wnętrz z Łodzi, 22-letnią biseksualną studentkę psychologii biznesu i reklamy z Warszawy, pasjonatkę scenopisarstwa oraz 36-letniego Astiana z Wrocławia, który na co dzień pracuje jako niania, a w wolnych chwilach oddaje się swojej pasji tańcząc high hills i wcielając się w rolę drag queen.

Przewodniczką po świecie cielesności, tak jak w poprzednich edycjach programu, będzie Beata Olga Kowalska.

Nowe produkcje Zoom TV: „Złoty interes” i 3. sezon „Magii nagości. Polska” widzowie będą mogli zobaczyć przedpremierowo na platformie FilmBox+, na tydzień przed pierwszą emisją na antenie kanału.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *