Współpraca z JYSK i motion mural: wystartowała kampania “Kiedy ślub?” od Canal+ (wideo)
W najbliższy piątek, 9 lutego rusza premiera serialu KIEDY ŚLUB? – komedii obyczajowej od millenialsów dla millenialsów, z parą jednych z najciekawszych obecnie aktorów młodego pokolenia, Marią Dębską i Erykiem Kulmem jr. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i influencerów, a także kampanię z JYSK oraz nowoczesny motion mural w Warszawie. Za planowanie mediów odpowiada Havas Media, za współpracę z influencerami Havas Play, a za stworzenie muralu Good Looking Studio.
OOH
W ramach OOH wykorzystano formaty drukowane, które pojawiły się w największych polskich aglomeracjach. Działania digitalowe osadzone są m.in. w Meta, YouTube oraz na Filmwebie. Ich elementem są formay typu teaser, trailer, spoty reklamowe zbudowane na serialowych scenach oraz animowane formaty digitalowe.
MURAL
Na monumentalnej ścianie przy Metrze Politechnika pojawi się motion mural, łączący rzemiosło malarskie z nowymi technologiami, z widniejącym na nim key visualem serialu. Jego elementy będą się zmieniać wraz z nastaniem zmierzchu. Za jego stworzenie odpowiedzialne jest Good Looking Studio.
DZIAŁANIA PR
Wprowadzeniu serialu na rynek towarzyszył cykl eventów PR-owych dedykowanych dziennikarzom i influencerom, m.in. przedpremierowy pokaz, poprzedzony panelem dyskusyjnym prowadzonym przez Karolinę Korwin-Piotrowską, z udziałem twórców i aktorów, który w wersji specjalnego odcinka Aktualności filmowych+ miał swoją emisję 27 stycznia. Dodatkowo w ramach tzw. Media Open Day (indywidualnych wywiadów z twórcami) zorganizowano ponad 70 rozmów. Dziennikarze i influencerzy mieli też możliwość wejścia na plan serialu w Warszawie.
WSPÓŁPRACA Z JYSK
W ramach działań komunikacyjnych z marką, klienci sklepów stacjonarnych JYSK w dniach 7-13 lutego, którzy kupią pościel, poduszkę, kołdrę lub materac, otrzymają bezpłatny miesięczny voucher do platformy CANAL+ online. Vouchery będzie można otrzymać w każdym z 296 sklepów JYSK w całej Polsce. Dodatkowo w każdym z nich pojawią się obrandowane plakaty reklamujące serial. W jednym ze sklepów odbędzie się również event promujący serial dla influencerów, z udziałem grającej w serialu Maszy Wągrockiej oraz pokazem pierwszego odcinka. Akcesoria JYSK są również widoczne w sypialniach bohaterów w serialu oraz na key visualu.
W głównych bohaterów 8-odcinkowego serialu KIEDY ŚLUB? wcielają się Maria Dębska (POWRÓT, „Bo we mnie jest seks”) i Eryk Kulm jr („Filip”, „Teściowie 2”). W pozostałych rolach zobaczymy Macieja Musiała (KLANGOR, „Chłopi”), Magdalenę Popławską („Atak paniki”), Maszę Wągrocką (PLANETA SINGLI. OSIEM HISTORII), Kamila Szeptyckiego („Czarna owca”), Magdalenę Żak („Cicha noc”), Izę Kunę („Teściowie”), Katarzynę Domalewską („Sexify”), Matyldę Damięcką („Apokawixa”), Seta Sjöstranda („Guns Akimbo”), Wojciecha Zielińskiego (FURIOZA), Kamilę Urzędowską („Chłopi”), Tomasza Mechowickiego („Na sygnale”) i Szymona Majchrzaka (KRUK).
Reżyserami serialu są Piotr Domalewski („Cicha noc”, „Hiacynt”, „Jak najdalej stąd”, „Sexify”) i Łukasz Ostalski („Bracia”, „Gry rodzinne”, „O mnie się nie martw”, „Krucjata”). Scenariusz stworzył duet Katarzyna Wiśniowska („Tajemnica zawodowa”, „Cichosza”) i Marek Baranowski (ALGORYTM MIŁOŚCI, „Noc w przedszkolu”). Za zdjęcia odpowiedzialny jest Jakub Stolecki („Morderczynie”), za kostiumy Kalina Lach („Wszystkie nasze strachy”), za charakteryzację Kinga Krulikowska („Lipowo. Zmowa milczenia”), a za muzykę Marcin Macuk (EMIGRACJA XD, WYRWA). Producentkami ze strony CANAL+ są Beata Ryczkowska i Agnieszka Ptaszyńska-Bochniak, a producentem wykonawczym Akson Studio – Michał Kwieciński („Teściowie”, „To musi być miłość”, „Atak paniki”, czy seriale „Sexify”, „Gry rodzinne”, „Szadź”).
Premiera KIEDY ŚLUB? już 9 lutego w CANAL+ online i na antenie CANAL+ Premium
foto. Canal+ Polska