Wszystkie wymiary rozrywki tylko w TVN! (wideo)
Wraz ze startem nowego sezonu telewizyjnego zadebiutował wiosenny spot wizerunkowy TVN. Tym razem gwiazdy stacji zabierają widzów do świata wielowymiarowej rozrywki. A taka tej wiosny tylko na antenie TVN!
Spoty wizerunkowe TVN są nieodzownym elementem każdej ramówki, a ich premiera to wyczekiwany przez wielu moment i sygnał że na antenie pojawiły się nowości. Nie inaczej jest również w tym sezonie. W ostatni weekend lutego gwiazdy wiosennych programów wyruszyły w podróż, aby w otoczeniu spektakularnych efektów wizualnych, wciągnąć widzów we wszystkie wymiary telewizyjnej rozrywki. Bo ta, w nowoczesnym wydaniu i oprawie – nadal ma się świetnie! A najnowsza oferta programowa TVN jest tego najlepszym dowodem!
W wiosennym spocie nasze Gwiazdy poruszają się po świecie, który ich samych zaskakuje! Ten świat, wciąga i może być dostosowany do potrzeb odbiorcy. Jest ultranowoczesny, inspirujący, łączy przeszłość z przyszłością i, mimo swojego hi-tech’owego charakteru, posiada duszę” – mówi Robert Przyszlak, Dyrektor Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery.
Najnowszy spot TVN to niewątpliwy popis najnowszych i najlepszych nowinek audiowizualnych, który pod okiem doświadczonego duetu reżysersko-operatorskiego, Irminy Śliwińskiej i Jakuba Stoleckiego, zapewnia widzom niezapomniane wrażenia na każdym poziomie.
Gra świateł powoduje, że widz jest cały czas zaskakiwany. Dzięki temu, że kreujemy swój własny świat, inny wymiar, możemy robić rzeczy bardzo nieoczywiste i nie trzymające się rzeczywistości. Całość scenografii jest zbudowana ze światła, z wykorzystaniem laserów, mappingu czy hologramów” – uzupełnia Robert Przyszlak.
W tym sezonie do świata wielowymiarowej rozrywki zabierają widzów Magda Gessler, Kuba Wojewódzki, Olivier Janiak, Hubert Urbański, ekipa prowadzących „Dzień Dobry TVN”, gospodarze „MasterChefa Juniora”, a także gwiazdy „Azji Express”.
Będziemy rozkwitać w telewizorach, będziemy rozkwitać na planach naszych programów. Tych lubianych, tych już sprawdzonych, tych nowych, tych kolorowych, emocjonalnych, radosnych, ale przede wszystkim, skierowanych do Was, drodzy Widzowie” – mówił na planie Damian Michałowski, prowadzący „Dzień Dobry TVN”.
W spocie nie mogło zabraknąć także przedstawicieli seriali, które od lat stanowią trzon każdej telewizyjnej ramówki TVN. W tym sezonie do swojego świata – za pośrednictwem nowego wideo – zapraszają gwiazdy „Mojego agenta” z gościnnym udziałem Magdaleny Boczarskiej i Tomasza Karolaka, „Skazanej” oraz najpopularniejszy ekranowy duet prawników w Polsce – Chyłka i „Zordon”.
Na planie jest bardzo dużo świateł, laserów, za chwilę pojawi się jeszcze brokat i złoty pył. Można powiedzieć, że jest na bogato i luksusowo, czyli tak, jak zawsze w ramówce TVN” – dodała na planie spotu serialowa Joanna Chyłka, czyli Magdalena Cielecka.
Najnowszy spot jest jedynie częścią działań autopromocyjnych towarzyszących wiosennej ramówce stacji TVN.
Świat, który stworzyliśmy, to nie tylko spot, lecz mnóstwo dodatkowych materiałów, które zmieniają wygląd TVN na kilka miesięcy na wielu platformach. To także specjalne bumpery reklamowe, kręcone na planie shorty i storiesy do social mediów czy dodatkowe materiały wideo na potrzeby naszych platform streamingowych: Playera i VOD.pl. Dzięki temu nasz widz poczuje, że wchodzi do zupełnie innego świata TVN” – konkluduje Robert Przyszlak.
Reżyseria: Irmina Śliwińska
Creative Director: Robert Przyszlak
Scenariusz: Irmina Śliwińska, Robert Przyszlak
Zdjęcia: Jakub Stolecki, Maciej Edelman
Scenografia: Natalia Giza
Efekty specjalne: Jacek Chojczak (Green Beam Design), Maciej Dymiński (Confetti System), Tomasz Wysocki (Wizja Multimedia)
Kostiumy: Sandra Kowalska
Muzyka: Plastic “Do Something (2023 Remix)”
Sound Design: Jakub Pietrzak (Juice Sound)
Korekcja barwna: Hanna Rudkiewicz (Black Photon)
Online/Compositing: Łukasz Zyskowski (Zpost)
Producent wykonawczy: Magdalena Pazio
Kierownictwo produkcji: Ewa Pszczołowska, Monika Kozioł
Produkcja: Dział Autopromocji TVN
Fot.: TVN Warner Bros. Discovery