#WybieramyPrawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową (wideo)
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas.
W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Myślą przewodnią nowej kampanii wizerunkowej Onetu jest wyższość prawdy nad kłamstwem w każdym wymiarze życia – relacji koleżeńskich i rodzinnych, kreowania własnego wizerunku w Internecie, niezależnie od wieku, płci czy statusu społecznego.
Na dedykowanej stronie prawda.onet.pl, znajdą się treści redakcyjne przygotowane przez dziennikarzy portalu.
– Według Reuters Institute Onet jest pierwszym źródłem informacji online w Polsce oraz medium internetowym o największym zaufaniu. To dla nas ogromna radość, ale również odpowiedzialność. W zeszłym roku kampanią #100 lat Polsko zachęcaliśmy do szukania zgody w podzielonym społeczeństwie, pokazując, że więcej nas łączy niż dzieli. Celem naszej nowej akcji jest chęć wywołania refleksji o prawdzie i kłamstwie, o tym co jest realne a co wymyślone, co jest faktem a co fake newsem. Kłamstwo dotyczy każdego i na różny sposób dotyka ludzi. My chcemy wykorzystać siłę naszego medium i zachęcić do dyskusji na temat naszych zachowań, zarówno w mediach społecznościowych jak i w relacjach z bliskimi, zachęcić do poszukiwania prawdy we własnym życiu oraz w przekazach medialnych. Kłamstwo jest często łatwiejsze, ale wierzymy, że tylko prawda może coś zmienić na lepsze – mówi Olga Korolec, dyrektor marketingu Ringier Axel Springer Polska.