„Wyborcza Kobiet" – specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego" stworzone przez kobiety
Już jutro – w sobotę, 3 marca br. w wydaniu „Gazety Wyborczej” czytelnicy znajdą specjalny numer „Magazynu Świątecznego”, którego autorkami i bohaterkami są wyłącznie kobiety.
W „Wyborczej Kobiet” redakcja pokaże kobiecy sposób patrzenia na świat – czytelnicy dowiedzą się, jak kobiety rozwiązują problemy, co je inspiruje i skąd biorą siłę do zmieniania rzeczywistości.
Dominika Wielowieyska napisze o tym, jak urządziłaby współczesną Polskę, a Anne Applebaum w rozmowie z Dorotą Wysocką-Schnepf opowie o nowej książce „Czerwony Głód” i o sytuacji w polskiej polityce zagranicznej.
W wydaniu znajdzie się także wywiad Justyny Dąbrowskiej z Magdaleną Tulli o tym, jak próbować rozpocząć dialog z bliskimi, którzy mają odmienne od nas poglądy polityczne, raport o życiu kobiet w Polsce i poradnik, jak nie dać się wiosennemu przemęczeniu.
Redakcja „Wysokich Obcasów” przygotowała dla czytelniczek rozmowę z muzą Pedro Almodovara Rossy de Palmą o jej nowym filmie. Naukowczynie zajmujące się badaniem podziemnego archiwum getta warszawskiego przedstawią historie kobiet związanych z grupą Oneg Szabat, która podczas wojny zadbała o stworzenie tzw. Archiwum Ringelbluma. Zainteresowani psychologią będą mogli przeczytać rozmowę Agnieszki Jucewicz z profesorem Bogdanem de Barbaro, który opowie, czym jest dobra i zła pokora.
Cena „Gazety Wyborczej” tego dnia wyniesie 7,99 zł.
Wydanie wspiera promocja w internecie (media społecznościowe, Wyborcza.pl), w telewizji (TVN, stacje tematyczne, Polsat), w radiu (Radio TOK FM, RMF FM, RMF Classic, Chilli Zet, Radio Kolor) oraz na ekranach reklamy zewnętrznej Platform Channel, a także autopromocja. Za kreację kampanii odpowiada Dział marketingu „Gazety Wyborczej”.