Internet & Gry - Reklama

„Wyborcza” ma już ponad 300 tys. prenumeratorów cyfrowych!

W ostatnich dniach grudnia 2022 r. liczba subskrybentów Wyborcza.pl przekroczyła poziom 300 tys. To nowy rekord dla „Wyborczej” i całego rynku prasy cyfrowej w Polsce, którego zespół dziennika jest niekwestionowanym liderem.  

 

– „Wyborcza” jest nie tylko największym graczem na rynku polskiej prasy cyfrowej, ale też należy do ścisłej czołówki wydawców na rynkach Unii Europejskiej. Jesteśmy dojrzałym biznesem, który ma silną pozycję w obszarze polskiej gospodarki opierającym się na modelu subskrypcyjnym. W swoich wynikach obserwujemy już określone trendy związane z sezonowością i temu zjawisku po części zawdzięczamy osiągnięty pod koniec roku kolejny sukces mierzony liczbą aktywnych prenumerat cyfrowych – komentuje Wojciech Bartkowiak, dyrektor wydawniczy „Wyborczej” i członek zarządu Agory. – Subskrypcje cyfrowe są obecnie najważniejszą ścieżką rozwoju tytułów prasowych – podążają nią w Polsce wszyscy wydawcy, nawet ci mniejsi. Od dawna rozumiemy ten trend i mocno stawiamy na internet, a już wkrótce damy temu wyraz także w symboliczny sposób – od 1 stycznia 2023 r. ze struktury Grupy Agora zniknie segment Prasa, a zastąpi go segment: Prasa Cyfrowa i Drukowana.

Po raz pierwszy liczba cyfrowych prenumerat „Gazety Wyborczej” przekroczyła 300 tys. w ostatnich dniach grudnia 2022 r. Subskrybenci treści Wyborcza.pl zdecydowanie najczęściej wybierają pakiet Premium – zapewnia on pełen dostęp do serwisu i aplikacji Wyborcza, a także treści z magazynów „Wyborczej” i informacji z 30 serwisów lokalnych 

Do kolejnego rekordu Wyborcza.pl w zakresie sprzedaży subskrypcji przyczyniły się zarówno nowości w zakresie jakościowych treści, jak i stale rozwijane rozwiązania dla użytkowników usprawniające korzystanie z serwisu oraz aplikacji. Duże znaczenie dla osiągnięcia poziomu 300 tys. prenumerat cyfrowych miały atrakcyjne propozycje zakupu subskrypcji przez nowych użytkowników, oferowane w ostatnim czasie. W listopadzie zespół „Wyborcza” zachęcał internautów do skorzystania ze specjalnej oferty na zakup subskrypcji w ramach Black Friday. Natomiast w grudniu uruchomiona została promocja świąteczna, dodatkowo wspierana kampanią reklamową, w której czytanie w dobrej cenie poleca Barbara Kurdej-Szatan. 

„Gazeta Wyborcza” wprowadziła system limitowanego darmowego dostępu do swoich treści i ofertę płatnej prenumeraty cyfrowej jako pierwszy polski tytuł w lutym 2014 r. W czerwcu 2015 r. dziennik wdrożył własną platformę do sprzedaży treści cyfrowych. W połączeniu z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi z dziedziny Big Data zaowocowało to na koniec 2015 r. osiągnięciem liczby subskrypcji na poziomie blisko 77 tys., choć zakładano, że próg 70 tys. dziennik przekroczy dopiero w 2016 r.

Obecnie subskrybenci Wyborcza.pl mogą wybierać spośród różnych wariantów prenumeraty. Obok wersji Podstawowej dostępne są pakiety Premium oraz Klubowy. Subskrypcje można zakupić za pośrednictwem strony Prenumerata.Wyborcza.pl lub poprzez aplikację mobilną na urządzenia z systemami Android i iOS.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *