Prasa - Ksiązka

„Wyborcza na Nowy Semestr” – specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego”

Jaka jest kondycja polskiego Kościoła, co filozofowie sądzą o bieganiu, czy w niedalekiej przyszłości spróbujemy mięsa z probówki oraz jaką rolę w filmie „Zimna wojna” odegrał zespół Mazowsze – na te oraz na inne pytania redakcja „Gazety Wyborczej” stara się odpowiedzieć w specjalnym wydaniu „Magazynu Świątecznego”. „Wyborcza na Nowy Semestr” ukaże się już jutro – w sobotę, 23 lutego br. wraz z weekendowym wydaniem dziennika.

 

Na łamach „Wyborczej na Nowy Semestr” czytelnicy znajdą ciekawe rozmowy, m.in. z biologiem i polarnikiem Mikołajem Golachowskim o Antarktyce, z filozofką Teresą Hołówką o podejściu do życia współczesnych ludzi oraz z byłym zakonnikiem Tadeuszem Bartosiem na temat kondycji polskiego Kościoła.

Ponadto redakcja „Gazety Wyborczej” sprawdza, jakie skutki dla polskiej nauki może mieć reforma Jarosława Gowina, co dla Aleksandry Dulkiewicz oznacza radzenie sobie z żałobą i kontynuowanie polityki zmarłego prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, a także jak będzie wyglądać jedzenie przyszłości, np. ryby z probówki czy burgery z białka groszkowego.

Przed nadchodzącą galą rozdania Oscarów dziennikarze opisują również, jaki wpływ na Akademię Filmową ma akcja #MeToo oraz jaką rolę w przygotowaniach do kręcenia „Zimnej Wojny” odegrały spotkania Pawła Pawlikowskiego z zespołem Mazowsze. Tomasz Ulanowski bada z kolei, dlaczego i po co biegamy oraz – podpierając się autorytetem greckich filozofów przyrody – zachęca czytelników do przedwiosennej aktywności fizycznej.

Razem ze specjalnym wydaniem „Magazynu Świątecznego”, wraz z sobotnim numerem „Gazety Wyborczej” ukaże się nowy numer tygodnika „Wysokie Obcasy”, w którym redakcja obala stereotypy dotyczące pracy pielęgniarek oraz dodatek „The Wall Street Journal” z okładkowym tematem o procesie El Chapo. Cena weekendowego wydania dziennika to 7,99 zł.

Wydanie wspiera promocja w internecie (Google, YouTube, Facebook), radiu (Radio TOK FM, RMF FM, RMF Classic, Chilli Zet, Meloradio), na ekranach Platform Channel na dworcach w całej Polsce oraz ekranach w warszawskich tramwajach, a także autopromocja na łamach dziennika i jego dodatków, w serwisie Wyborcza.pl i w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *