Wyborcza.pl z kampanią wizerunkową “Mniej szumu, więcej faktów”
Wyborcza.pl rozpoczyna kampanię wizerunkową “Mniej szumu, więcej faktów”, podkreślając, że prawdziwe życie nie mieści się w kilku sekundach. W erze dominacji krótkich form wideo i błyskawicznie zamieszczanych treściach w platformach społecznościowych łatwo o szybkie osądy i złudne poczucie pełnej wiedzy. Tymczasem rzeczywistość jest znacznie bardziej złożona, a rzetelne, wysokiej jakości dziennikarstwo jest dziś potrzebne jak nigdy wcześniej .
Spot kampanii zwraca uwagę na znaczenie krytycznego myślenia i weryfikowania treści w świecie, w którym każdy może w kilka sekund wrzucić do sieci nagranie z telefonu, nadając mu własną interpretację. Takie niezweryfikowane materiały często stają się podstawą szybkich ocen i emocjonalnych reakcji, które mogą prowadzić do dezinformacji i niesprawiedliwych osądów. Kampania przypomina, że warto korzystać z wiarygodnych źródeł i poświęcić czas na zrozumienie kontekstu, zamiast ulegać powierzchownym przekazom.
“Nie przesądzajmy po 10 sekundach, co jest prawdziwe, a co fałszywe. Nie oceniajmy ludzi po tym, jak wyglądają, jakim mówią językiem lub gdzie mieszkają. W świecie pełnym szumu, warto stawiać na źródła, które zajmują się weryfikacją informacji, sprawdzaniem faktów i rzetelnym przedstawianiem rzeczywistości. To często żmudna praca, ale wierzymy, że jest niezbędna” – mówi Roman Imielski, I zastępca redaktora naczelnego “Gazety Wyborczej”.
Kampania “Mniej szumu, więcej faktów” wystartowała 2 grudnia i obejmuje promocję w internecie (YouTube, platformy Meta, serwisy VOD i portale informacyjne) oraz w kinach w całej Polsce. Wzmocnią ją działania outdoorowe w dużych miastach i reklama w prasie. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films, a zakup mediów realizuje dział marketingu “Gazety Wyborczej” we współpracy ze Spark Foundry.
Kampanii towarzyszy specjalna oferta zakupu prenumeraty cyfrowej w pakiecie PREMIUM dla nowych czytelniczek i czytelników. Oferta przewiduje możliwość korzystania z pełnego dostępu do treści Wyborcza.pl przez pierwsze 8 tygodni w cenie od 1 zł. Więcej informacji na Wyborcza.pl/prenumerata.
Spot można obejrzeć na Wyborcza.pl oraz w kanałach kampanii. Wywiad z bohaterem spotu można przeczytać tutaj.
foto, źródło. Agora
