BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Wyraźny wzrost oglądalności kanałów informacyjnych TVN24 i TVN24 BiS

Znaczący wzrost zainteresowanie kanałami informacyjnymi w marcu i kwietniu w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce i sporem politycznym wokół wyborów 10 maja. TVN24 i TVN24 BiS odnotowały widocznie wyższe wyniki oglądalności we wszystkich analizowanych grupach odbiorców.

 

 

 

TVN24 w dalszym ciągu pozostaje liderem kanałów informacyjnych w kluczowych grupach widzów: w grupie komercyjnej, wśród osób w wieku 16-49 zamieszkałych w miastach powyżej 50 tys. i 100 tys., Top Management, osób z Top Management w wieku 25-59 r. oraz w gronie widzów z dochodem gospodarstwa domowego powyżej 3,5 tys. zł. Kanał radzi sobie szczególnie dobrze w grupie Top Menagment, gdzie zajmuje 1 miejsce z udziałem blisko 11%.

Duże wzrosty udziałów odnotował także kanał TVN24 BiS, który od 11.03 emituje na antenie te same programy co TVN24.

TVN24 umiejętnie dopasował swój program do bieżących potrzeb Polaków. W marcu i kwietniu dużym zainteresowaniem cieszyły się programy poświęcone tematowi koronawirusa: Koronawirus Raport, Pomagajmy Sobie, Debata Faktów: Koronawirus.

Znaczący wzrost liczby użytkowników i odsłon serwisów i aplikacji newsowo-biznesowych Grupy TVN. W marcu i kwietniu miały one odpowiednio 12 mln i 10,6 mln real users w porównaniu do 8,7 mln w marcu tego roku.

 

Dane: NAM, 03-04.2020 vs. 03-04.2019, 2:00-25:59, SHR%, GemiusAudience

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *