Internet & Gry - Reklama

Wyróżnienie dla Biura Reklamy Wirtualnej Polski

Biuro Reklamy Wirtualna Polska Media S.A. trzeci raz z rzędu zostało nagrodzone w prestiżowym rankingu magazynu Media & Marketing Polska. Klienci chwalą przede wszystkim ciekawe rozwiązania i doradztwo, na które mogą liczyć w WP.

 

„Biuro reklamy WP zalicza kolejny udany rok, dostosowuje ofertę do nowych zapytań klientów”- tak brzmi uzasadnienie wyróżnienia w raporcie Biura Reklamy 2017, przygotowanym przez Media & Marketing Polska. Wirtualna Polska została nagrodzona za otwartość i profesjonalizm w kontaktach z klientami. Docenili oni również umacnianie pozycji na rynku, WP jest w czołówce zestawienia od wielu lat.   

Cieszymy się, że nasza oferta jest tak wysoko oceniana przez klientów. W Wirtualnej Polsce zawsze mogą liczyć na profesjonalne i indywidualne doradztwo. Wyróżnienie mobilizuje też do wyznaczania nowych standardów. Naszym zobowiązaniem na 2018 rok jest rozliczanie kampanii z faktycznej widzialności reklam, a nie wyłącznie wyświetleń- mówi Joanna Pawlak, VP Sales and Marketing Wirtualna Polska Media S.A.

Od stycznia standardowe rozliczenia CPM, Wirtualna Polska zastąpi dużo bardziej miarodajnym modelem vCPM (cost per viewed mille). Zgodnie z definicją IAB reklama jest uznawana za widzialną, kiedy przynajmniej połowa jej kreacji graficznej pozostaje w przeglądarce, przez co najmniej  sekundę.  Stosowanie wskaźnika viewability to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcą bardziej miarodajnych wyników swoich kampanii.

Raport Biura Reklamy magazynu Media & Marketing Polska ukazał się po raz 14. W kategorii „Internet” oceniano w tym roku 12 biur.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *