BadaniaSport w TVTVN Warner Bros. Discovery Polska

Wysoka oglądalność Igrzysk Olimpijskich w Eurosporcie

Pierwszy tydzień igrzysk olimpijskich przyniósł rekordowe wyniki dla Discovery w Europie. Widzowie doceniają możliwość personalizacji oraz swobodny wybór czasu i miejsca oglądania ulubionych dyscyplin.

 

Kluczowe wyniki w ujęciu globalnym:

  • W pierwszym tygodniu Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 platformy digitalowe Discovery i Eurosportu odnotowały rekordowe wyniki
  • W pierwszym tygodniu igrzysk serwisy digitalowe należące do Discovery podwoiły liczbę subskrypcji w porównaniu do Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018
  • Łączna ilość czasu spędzona przez użytkowników na oglądaniu igrzysk wzrosła aż o 18 razy w porównaniu z pierwszymi transmitowanymi przez Discovery igrzyskami

Dzięki wieloplatformowemu podejściu do dystrybucji, które Discovery zapoczątkowało w całej Europie (FTA, PayTV i Digital/D2C), do tej pory igrzyska obejrzało ponad 275 milionów widzów. Ponad 100 milionów z nich obejrzało transmisje Discovery w telewizji i na platformach cyfrowych, a dodatkowe 175 milionów obejrzało relacje z wydarzenia dzięki umowom sublicencyjnym z partnerami na całym kontynencie. Łącznie oznacza to o 10% większy zasięg niż podczas igrzysk w 2018 roku. Średni udział w oglądalności kanałów telewizji płatnej Discovery wzrósł o ponad 30%.

Wyniki z pierwszych 9 dni rywalizacji w stolicy Japonii pokazują, że pierwsze letnie igrzyska olimpijskie transmitowane przez Discovery wzbudzają ogromne zainteresowanie i zaangażowanie wśród widzów. Użytkownicy platform digitalowych – discovery+, Eurosport Player, a w Polsce serwisu player.pl – łącznie spędzają 18 razy więcej czasu na oglądaniu transmisji z Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, niż w trakcie zimowych rozgrywek w Pyeongchang w 2018 r.

Jean-Briac Perrette, Dyrektor zarządzający i CEO Discovery International, powiedział:Igrzyska olimpijskie to wydarzenie o skali globalnej, dalece wykraczające poza sport, a jego widownia nie ogranicza się do tradycyjnej publiczności sportowej. Gdy spojrzymy na pierwszy tydzień, widać wyraźnie, że igrzyska olimpijskie przyciągnęły na nasze platformy nowe i zróżnicowane grono odbiorców w imponującej liczbie. Dzięki relacjom z Igrzysk Olimpijskich w Tokio 2020, obserwujemy najlepsze w historii wyniki w obszarze digital. Ogromnie cieszy fakt, że tak wielu fanów w całej Europie ogląda igrzyska w discovery+ i Eurosport Playerze.”

Dorota Żurkowska-Bytner, dyrektor Eurosportu w Polsce, powiedziała:To fantastyczne, że historie, które opowiadamy aż tak angażują naszych widzów. Widzimy bardzo dobre wyniki w Europie, ale także w Polsce – zarówno w telewizji, jak i w obszarze digital. Serwis player.pl – w którym pokazujemy każdy niezapomniany moment igrzysk – w ostatnich dniach stał się niezwykle popularny wśród fanów sportu. Przed nami kolejne dni fascynujących rozgrywek i ogromnych emocji. Zapraszamy do śledzenia zmagań zawodników za pośrednictwem naszych kanałów i platform, ponieważ żadne inne medium nie oferuje tak pełnej i szczegółowej relacji z tej imprezy”.

Strona główna Eurosport.com i jej lokalne odpowiedniki również odnotowują rekordowe liczby odsłon, osiągając trzykrotnie większy zasięg niż na tym samym etapie Pyeongchang 2018. Zainteresowanie igrzyskami olimpijskimi zapewniło portalowi Eurosport.com rekordowy miesiąc; w lipcu globalnie odwiedziło go 54 miliony unikalnych użytkowników

Discovery oferuje relacje z Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 na 50 rynkach w Europie, dostępne w 19 językach. To jedyna grupa medialna w Europie, która oferuje dostęp do każdej niezapominanej chwili igrzysk, szczególnie na platformach cyfrowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *