MediaSieci kablowe

Wystartowała kampania „50% taniej” w Multimedia Polska

Kampania „50% taniej” wystartowała! Spółka Multimedia Polska wprowadziła na rynek usług telekomunikacyjnych ofertę, w ramach której usługi Internetu, telefonii i telewizji są oferowane w promocyjnej, o połowę niższej cenie.

 

 

„50% taniej” to oferta skierowana zarówno nowych klientów jak również do aktualnych abonentów Multimedia Polska, którzy dokupują usługi. W ramach promocji przez pierwsze 4 miesiące trwania umowy, klienci zapłacą jedynie połowę stawki promocyjnej opłaty abonamentowej.

Operator przygotował również szereg atrakcyjnych dodatków m.in. bezpłatny dostęp do platformy Multimedia GO, do prasy online w usłudze Publico (przez 14 dni), do 6 miesięcy bezpłatnego dostępu do muzycznej platformy streamingowej TIDAL oraz  w ofercie Supersprzętów m.in. głośniki JBL.

Nośnikami wykorzystywanymi do promocji są witryny Biur Obsługi Klienta, siatki wielkoformatowe, billboardy, bannery internetowe i materiały drukowane.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *