Technologia - Promocje

Wystartowała wiosenna kampania Fuji Instax

Od 6 maja ruszyła kampania Fuji Instax, promująca aparaty fotograficzne jako prezenty na Dzień Dziecka i Komunię. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Fujifilm to wiodący światowy producent w dziedzinie fotografii i obrazowania. W maju 2019 r. marka zdecydowała się na rozpoczęcie działań promujących aparaty fotograficzne Instax, które pozwalają na natychmiastowe wywołanie zdjęć.

      Dzięki temu aparat idealnie pasuje do imprez okolicznościowych, spotkań rodzinnych i eventów w kontekście zbliżających się uroczystości związanych z Dniem Dziecka oraz Komunią.

      Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, kreację dostarczył klient.

      Zaplanowane działania obejmują aktywację w mediach online, m.in. na portalach horyzontalnych i w kanałach social media.

       

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *