BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Wzrost zainteresowania kanałami TVN24 i TVN24 BiS w maju i czerwcu

Wśród najważniejszych wydarzeń w Polsce w okresie maj-czerwiec 2020 r. znalazły się przede wszystkim kampania wyborcza i wybory prezydenckie oraz rozwój epidemii koronawirusa w Polsce.

 

Szeroko dyskutowane w mediach były również następujące tematy: afera z zakupem maseczek przez MZ od znajomego Ł. Szumowskiego – pytania o powiązane z Ł. Szumowskim i jego bratem spółki; usunięcie piosenki Kazika, krytykującej J. Kaczyńskiego, z Listy Przebojów Trójki; premiera filmu braci Sekielskich “Zabawa w chowanego” oraz spotkanie A. Dudy z D. Trumpem.

Wzrost zainteresowanie kanałami informacyjnymi w maju i czerwcu w porównaniu do 2019 r. Ponadto TVN24 i TVN24 BiS odnotowały widocznie wyższe wyniki oglądalności we wszystkich analizowanych grupach odbiorców. Największe wzrosty w porównaniu do 2019 r.  TVN24 i TVN24 BiS miały w grupie 16-49 zamieszkującej w miastach ponad 50 tys. (wzrost odpowiednio o 79% i 81% w przypadku AMR).

W okresie maj-czerwiec TVN24 był liderem kanałów informacyjnych we wszystkich analizowanych grupach widzów: wśród wszystkich widzów (4+), w grupie komercyjnej, wśród osób w wieku 16-49 zamieszkałych w miastach powyżej 50 tys. i 100 tys., Top Management, osób z Top Management w wieku 25-59 r. oraz w gronie widzów z dochodem gospodarstwa domowego powyżej 3,5 tys. zł. Kanał najlepiej radził sobie w grupie Top Management i Top Management 25-59, gdzie zajął 2 miejsce za TVN.

Dane: NAM, 02:00-25:59, V-VI 2020 vs. V-VI 2019

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *