Za zakupy produktów i usług Apple można już płacić z T-Mobile
Od 4 grudnia klienci T‑Mobile mogą dodać do swoich rachunków za telefon płatności za zakupy w App Store, Apple Music, Apple TV, Apple Books czy za usługę przechowywania iCloud. T-Mobile postanowiło wprowadzić tę bezpieczną i uniwersalną metodę płatności, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rozwiązania cyfrowe i rozrywkę.
Jak to działa: dokonywanie płatności do rachunku za telefon (carrier billing)
Aktywacja usługi „carrier billing” jest niezwykle prosta i zajmuje zaledwie kilka chwil. Klienci T- Mobile posiadający nowe lub istniejące Apple ID mogą w ustawieniach konta na App Store, iCloud oraz w aplikacjach Apple Music, Apple Books lub Apple TV wskazać jako metodę płatności opcję „telefon komórkowy” – i to z poziomu dowolnego urządzania: swojego iPhone’a, iPada, odtwarzacza iPod touch, a także Maca lub w iTunes z komputera stacjonarnego.
Po aktywowaniu usługi przez T‑Mobile wszystkie przyszłe zakupy realizowane przy użyciu Apple ID klienta będą automatycznie naliczane do comiesięcznego rachunku za telefon lub potrącane bezpośrednio z opłaconego z góry konta prepaid.
Nowa opcja dokonywania płatności zostanie automatycznie skonfigurowana z usługą T- Mobile, dzięki czemu zakup muzyki, aplikacji, książki, usługi iCloud czy innych produktów Apple będzie dostępny za jednym dotknięciem. Co ważne, metoda zapewnia nie tylko prostotę rozliczeń, ale również bezpieczeństwo danych – żadne informacje osobiste nie będą bowiem udostępniane stronom trzecim.
Więcej informacji na temat płatności za produkty Apple przez T-Mobile można znaleźć na stronie https://www.t-mobile.pl/c/dodaj-do-rachunku.