Media

Zespół kreatywny Viasat World nagrodzony w konkursie Promax Global Excellence (wideo)

18 listopada międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema nagrodami na prestiżowej gali Promax Global Excellence Awards. Uznanie jury zdobyła identyfikacja kanału Polsat Viasat Explore oraz spot promujący program „Epidemia: wielka zaraza w Londynie”.

 

Główna nagroda w kategorii najlepsza identyfikacja kanału trafiła w ręce zespołu kreatywnego za identyfikację kanału Polsat Viasat Explore. Wyróżnienie otrzymali: Paul Evans, szef zespołu kreatywnego Viasat World; Simone Heineck; Aleksandra Terczyńska; Steve Simmonds, dyrektor kreatywny w Weareseventeen oraz David Johnston, dyrektor kreatywny w Echoic.

 

 

– Historie opowiadane przez kanał Polsat Viasat Explore są często osadzone w bardzo trudnych warunkach, dotyczą ekstremalnych przygód czy spektakularnej inżynierii. Potrzebowaliśmy zatem zestawu znaków graficznych, które przedstawiałyby środowisko, w którym żyją i pracują nasi twardzi bohaterowie. W roku pandemii, kiedy realizowanie zdjęć na żywo było praktycznie niemożliwe, musieliśmy zwrócić się w stronę nowoczesnych technologii. Aby oddać dramatyzm i autentyczność kanału, wykorzystaliśmy najwyższej jakości animacje 3D, które mogły przenieść nas na sam środek oceanu i szalejącego sztormu, na skute lodem autostrady i do pokrytych kurzem kamieniołomów.mówi Paul Evans, szef zespołu kreatywnego Viasat World.

Drugą nagrodą, która trafiła do zespołu kreatywnego Viasat World, była srebrna statuetka Promax za spot promujący serię dokumentalną „Epidemia: wielka zaraza w Londynie” emitowanym na Polsat Viasat History.

– Wydarzenia 2020 roku dały nam okazję do zbadania historycznej pandemii – epidemii dżumy. W wierszu wykorzystanym w spocie lekarz noszący charakterystyczną maskę, uświadamia nam, że czasy, w których żyjemy wcale nie są wyjątkowe, a wręcz przeciwnie. Istnieje wiele podobieństw między historią, a teraźniejszością. W ciągu niespełna dwóch tygodni zilustrowaliśmy i ożywiliśmy ten utwór. Chcieliśmy wywołać emocjonalną reakcję, nie będąc jednocześnie nieczułymi na to, co działo się dookoła nas. Spot z powodzeniem wypełnia misję naszej marki, pytając o to, czego możemy się o sobie dowiedzieć z perspektywy naszej przeszłości. komentuje wygraną Paul Evans.

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *