Media

Złota PIKE dla TVN, TK Krasnystaw i Zygmunta Solorza

W tym roku statuetki Złotej PIKE zostały przyznane po raz jedenasty. Uhonorowano laureatów w trzech kategoriach, a nagrody zostały wręczone podczas uroczystej Gali 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE, odbywającej się w Poznaniu.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

      Laureatem Złotej PIKE w Kategorii Nadawca został TVN, który w tym roku obchodzi 20-lecie swojej działalności na rynku medialnym w Polsce. Kapituła Konkursu doceniła przede wszystkim wkład stacji w rozwój nowoczesnej telewizji informacyjnej oraz tematycznej, ze szczególnym uwzględnieniem TVN24. Statuetkę z rąk Prezesa PIKE Jerzego Straszewskiego odebrał Edward Miszczak – Członek Zarządu i Dyrektor Programowy TVN.

      W Kategorii Operator, laureatem została Telewizja Kablowa Krasnystaw, a statuetkę w najważniejszej Kategorii Osoba/Instytucja odebrał Zygmunt Solorz, twórca największej w Polsce i regionie grupy medialno-telekomunikacyjnej, składającej się z Cyfrowego Polsatu, Polkomtelu i Telewizji Polsatu.

      Na wieczornej Gali została również rozstrzygnięta XII edycja Festiwalu Kanałów Tematycznych, w której o nagrody Tytanowe Oko walczą nadawcy, którzy nadają swoje programy w sieciach kablowych w Polsce.

      Jury wybrało nominowanych i laureatów w czterech kategoriach:

      Wydarzenie roku

      Kampania promocyjna

      Współpraca z operatorami

      Kanał lifestylowy

      W kategorii Wydarzenie roku nominacje otrzymali:

      A+E Networks Poland – za akcję Telewizji Lifetime #Linia prosta
      TVN – za rebranding kanału HGTV
      Viasat – za Akcję Schronisko
      Zwyciężył kanał  A+E Networks Poland.

      Nominowani w kategorii Kampania promocyjna:

      A+E Networks Poland – Telewizja History “Wykute w ogniu”
      Fox Networks Group – Program “Mars” (National Geographic)
      Turner Broadcasting – Kampania społeczna “Bądź kumplem, nie dokuczaj”
      Zwycięzcą został kanał Turner Broadcasting.

      Nominowani w kategorii Kampania promocyjna:

      Discovery Networks – kanał TLC
      Polsat – kanał Polsat Play
      TVN – kanał TVN Turbo
      Zwycięzcą został kanał TVN Turbo.

      Nominacje w kategorii Współpraca z operatorami otrzymali:

      Canal+
      FOX Networks Group
      NBCUniversal
      Statuetka powędrowała do stacji Fox Networks Group.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *