Zmiana cen w ofercie sprzedażowej Grupy Eurozet
Od 11 grudnia br. Grupa Eurozet zmienia ceny swoich flagowych produktów: Radia ZET, pakietu Audio ZET (71 stacji) i Audio ZET Boost (136 stacji). Dzięki swoim różnorodnym radiowym markom Grupa Eurozet dostarcza dopasowane do potrzeb reklamodawców rozwiązania na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim.
Ceny pakietów zostały dostosowane do aktualnych warunków rynkowych. W roku bieżącym rynek reklamy radiowej odnotowuje wzrost popytu, a segment radiowy jest jednym z liderów wzrostu inwestycji reklamowych wśród wszystkich segmentów mediowych. Od dłuższego czasu popyt na czas reklamowy w stacjach Grupy Eurozet znacząco wzrasta, co sprawia, że dostępne sloty reklamowe bardzo szybko się zapełniają. Poza dobrą koniunkturą na radio, na wzrosty inwestycji reklamowych mają wpływ bardzo dobre wyniki badań słuchalności stacji Grupy Eurozet, w których łączny udział czasu słuchania portfolio Grupy Eurozet wzrósł r/r o 5 proc. do 26,3 proc. (fala RT: 5-10.23, All15+).
foto. Grupa Eurozet
Zmiana cen pasm w godzinach 6-20 w dni powszednie wyniesie około +5 proc. w Radiu ZET oraz pakietach Audio ZET i Audio ZET Boost.
Analiza dotychczasowej strategii handlowej została przeprowadzona w odpowiedzi na zmiany na rynku oraz działania konkurencji, co wpłynęło na decyzję o zmianie cen w poszczególnych stacjach: Złote Przeboje +5 proc., Chillizet +5 proc., Antyradio +17 proc., Meloradio +25 proc., TOK FM +5 proc.
foto. Grupa Eurozet
Pakiet Audio Zet Boost od wprowadzenia do sprzedaży w kwietniu br. szybko stał się bestsellerem, co nas nie zaskakuje, bo to obecnie najbardziej kompletna oferta na rynku. Składający się ze 136 stacji Audio ZET Boost to ponad 1/3 wszystkich dostępnych stacji w Polsce, co daje największą saturację reklamową na rynku. Dodatkowo, na tle homogenicznej konkurencji, jest to produkt wielowymiarowy – poza sześcioma mocnymi formatami Grupy Eurozet – zawiera bogactwo formatów muzycznych 64 stacji niezależnych. Dzięki „Boostowi” można realizować wysokozasięgową komunikację radiową, co zupełnie zmieniło pozycję dotychczasowego lidera. – mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną w Grupie Eurozet.