Internet & Gry - Reklama

Zmiany w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.

 

Do zespołu Biura Reklamy Wirtualnej Polski dołączył Kamil Dąbrowski. Zajął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży internetowej. Wcześniej budował i zarządzał działami agencyjnymi w Gremi Media oraz PMPG Polskie Media. Pracował też m.in. w Infor.pl, Gazeta.pl, RAS Polska, gdzie dla serwisów Onet.pl i Business Insider Polska realizował szereg projektów specjalnych.

Rafał Durlikktóry dotychczas był szefem sprzedaży bezpośredniej w Wirtualnej Polsce, kieruje departamentem klientów strategicznych. W ramach tego działu utworzono zespół operacyjny, do którego awansowano na stanowiska senior key account managerów: Weronikę Jackowską związaną ze strukturami WP od 8 lat, Cezarego Różyckiego i Pawła Żmijewskiego pracujących w Biurze Reklamy WP od 15 lat.

Bartosz Konieczny zarządza departamentem sprzedaży regionalnej. Poprzednio zajmował stanowisko kierownika zespołu Warszawa, które teraz objęła  Paulina Sajda-Kaczyńska.

Kamil Dąbrowski, Rafał Durlik i Bartosz Konieczny raportują bezpośrednio do Andrzeja Kamińskiego, Sales Director w Wirtualnej Polsce Media.

To ciąg dalszy zmian w strukturze Biurze Reklamy, które rozpoczęły się w sierpniu. Od tamtej pory za rozwój sieci WPartner oraz sprzedaż programatyczną odpowiada Beata Tłuczkiewicz, a Ewelina Milczarek, nadzoruje transformację procesu sprzedaży poprzez WP Ads, czyli self-service reklamowy Wirtualnej Polski.

foto,źródło. Wirtualna Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *