BadaniaMediaTVP

Znakomita oglądalność propozycji TVP – Jedynka liderem weekendu

7,8 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności wg MOR* obejrzało w niedzielę, 10 stycznia w TVP1 i TVP Sport „Puchar Świata w skokach narciarskich”. Rekordową widownię miał niedzielny odcinek serialu TVP1 „Osiecka” i odcinek „Sanatorium miłości”. Dużym zainteresowaniem widzów cieszył się również program „The Voice Senior” (pik 3,4 mln osób), a także „Jaka to melodia?”, wydanie „Wiadomości” i transmisja „Koronki do Miłosierdzia Bożego”. W weekend liderem oglądalności wg NAM** była TVP1, aż 9 z 10 najpopularniejszych programów należało do Telewizji Polskiej.

 

W miniony weekend Jedynka trzykrotnie znalazła się na pozycji lidera, uzyskując najwyższe udziały spośród wszystkich stacji telewizyjnych – 8,9% w piątek, 10,5% w sobotę i 13% w niedzielę, dane NAM.

W sobotę i w niedzielę na antenach TVP transmitowane były konkursy z Zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich z Titisee-Neustadt.

W niedzielę skoki w TVP1 i TVP Sport wg MOR zobaczyło średnio 7 mln widzów. Według NAM zmagania skoczków oglądało średnio 5,5 mln widzów, 6,3 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności, średnie udziały transmisji wyniosły 37,9%.

Rekordowy wynik w historii programu w miniony weekend miał odcinek „Sanatorium miłości”, który oglądało w momencie najwyższej oglądalności wg MOR aż 4,5 mln widzów, średnia 4,3 mln widzów. Według NAM, relacje z randek seniorów w Jedynce śledziło średnio 3,2 mln osób, przy udziałach 22%.

Również serial o życiu Agnieszki Osieckiej bije rekordy popularności. W niedzielę, w momencie najwyższej oglądalności, losy głównej bohaterki obejrzało w TVP1 4,2 mln osób (dane MOR). Tego dnia średnia widownia „Osieckiej” wyniosła 4 mln widzów. Był to najchętniej oglądany odcinek od początku emisji. Według danych NAM „Osiecką” zainteresowało się średnio 2,5 mln widzów (udz. 16,2%).

10 stycznia emitowany był drugi odcinek popularnego programu TVP2 „The Voice Senior”, który wg MOR zobaczyło w momencie najwyższej oglądalności 3,4 mln widzów, średnio 2,9 mln widzów. Według NAM występami uczestników zainteresowało 2,2 mln osób (udz. 14,3%).

Świetną oglądalność miała także „Jaka to melodia?”, którą wg MOR w niedzielę zobaczyło 2,9 mln widzów.

W niedzielę zarówno według MOR i NAM „ Teleexpress” i „Wiadomości” były najliczniej oglądanymi serwisami informacyjnymi. „Teleexpress” zobaczyło wg MOR średnio 5,9 mln widzów na obu antenach TVP1 i TVP INFO, wg NAM, serwis obejrzało 5,1 mln widzów. Natomiast „Wiadomości” na obu antenach TVP1 i TVP INFO oglądało średnio 4,1 mln widzów (dane MOR). W momencie najwyższej oglądalności serwis zgromadził aż 4,7 mln widzów na obu antenach. Według NAM główny serwis informacyjny TVP obejrzało w TVP1 i TVP INFO średnio 3, 3 mln widzów.

Dużym zainteresowaniem widzów cieszyła się także niedzielna transmisja „Koronki do Miłosierdzia Bożego”, którą na antenach TVP1 i TVP3 obejrzało średnio ponad 1 mln osób (MOR).

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *