BadaniaDVB-TMedia

Znakomita oglądalność TV Puls

W czwartek 1 listopada kanał osiągnął prawie 10,5% udziałów w grupie DVB-T (SHR, 16-49) oraz ponad 6,5% udziałów w grupie komercyjnej (SHR, All 16-49).

 

 

Jest to najlepszy jak dotąd wynik TV Puls w roku 2018 oraz trzeci najlepszy w historii kanału. Tego dnia TV Puls zajęła wysokie trzecie miejsce wśród najchętniej oglądanych kanałów. Znakomity wynik TV Puls zbiegł się w czasie z prestiżowym wyróżnieniem, przyznanym Telewizji Puls przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”. Podkreślono m.in. fakt, że „Telewizja Puls umocniła w ostatnim roku swoją pozycję jako nadawca plasujący się tuż za największymi graczami publicznymi i komercyjnymi, a umiejętne konstruowanie ramówki przełożyło się na wzrost widowni” – jak czytamy na łamach magazynu. – Wyróżnienie dla Telewizji Puls przyznane przez Redakcję „Media & Marketing Polska” to dodatkowy bodziec dla nas, aby pracować nad jak najlepszą ofertą programową dla naszych widzów. Cieszymy się, że TV Puls i PULS 2 przyciągają widzów, którzy znajdą na naszych kanałach najlepszą rozrywkę – mówi Prezes Zarządu Telewizji Puls, Dariusz Dąbski.

 

[AdSense-B]

 

Warto przypomnieć, że w tym roku rekordowy wynik osiągnął kanał PULS 2, odnotowując w niedzielę 21 października najlepszą oglądalność w swojej ponad 6-letniej historii – 3,75% w grupie komercyjnej (SHR, All 16-49).

 

[AdSense-B]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *