BadaniaMediaTVP

Znakomity start wiosennej ramówki Telewizji Polskiej

Ponad 2 mln! Tylu widzów obejrzało pierwszy odcinek serialu kostiumowego TVP1 „Matylda”. W ścisłej czołówce najchętniej oglądanych programów minionego weekendu znalazła się również kolejna premiera Telewizji Polskiej – najnowsza odsłona 6. sezonu programu „Sanatorium Miłości”. Wiosnę na antenach TVP widzowie poczuli znacznie mocniej. Wystartował m.in. cykl koncertów „Muzyka na dobry wieczór” (TVP2), serial „Będziemy mieszkać razem” (TVP1), czy program młodych i popularnych twórców internetowych „no… wiadomo” (TVP2). „The Voice Kids” umocnił się na pozycji lidera pasma, a program „19.30” wygrywał z „Wydarzeniami”, zarówno na antenie głównej, jak i w oglądalności łącznej, w niedzielę zbliżając się do 2 mln widzów.

 

W wiosennej ofercie Telewizji Polskiej znalazły się zarówno nowe produkcje, jak i kontynuacje znanych i lubianych przez widzów programów. W niedzielny wieczór w Jedynce premierę miał długo oczekiwany przez widzów serial kostiumowy produkcji Telewizji Polskiej pt. „Matylda”. Wczorajszy odcinek obejrzało ponad 2 mln widzów, przy udziale na poziomie 14,8%. Serial pokonał konkurencję i był liderem pasma. Losy młodej buntowniczki, córki uczestnika Powstania Styczniowego, Matyldy Bilińskiej można śledzić także na VOD TVP od 28 stycznia br. Do 10 marca serial zanotował w internecie 137,7 tys. odtworzeń oraz 73,6 tys. użytkowników. Kolejny odcinek „Matyldy” w TVP1 już 17 marca, o godz. 20:20.

W sobotę, 9 marca przesłuchania w ciemno w „The Voice Kids” w TVP2 oglądało średnio 1,6 mln widzów, co przełożyło się na 13,7% udziału, program był również liderem w swoim paśmie.

Na antenę Jedynki powrócił lubiany przez widzów program, który udowadnia, że na spełnianie marzeń i poszukiwanie miłości nigdy nie jest za późno – „Sanatorium miłości”. W niedzielę w pierwszym odcinku poznaliśmy dwunastu bohaterów 6. edycji programu. Premierowy odcinek obejrzało ponad 1,6 mln widzów, a udział wyniósł 13,5%.

Przez cały miniony weekend liczną widownię, większą niż program informacyjny Polsatu „Wydarzenia”, zgromadził również program informacyjny Telewizji Polskiej „19.30”. W TVP1, TVP INFO i TVP Polonia w piątek oglądało go prawie 1,6 mln widzów (udział 13,9%), w sobotę 1,5 mln widzów (udział 13,6%), natomiast w niedzielę 1,9 mln (udział 14,5%).

„Będziemy mieszkać razem” to kolejna nowa propozycja w wiosennej ramówce Telewizji Polskiej. Serial jest opowieścią o losach Polaków i Ukraińców w pierwszych miesiącach wojny, która wybuchła tuż za naszą granicą. Widownia pierwszego odcinka emitowanego w piątek w Jedynce wyniosła 860 tys. widzów, udział 7,1%.

W piątek w TVP2 zadebiutował również program „Muzyka na dobry wieczór”, czyli cykl monograficznych koncertów, w których swoją twórczość zaprezentują artyści polskiej sceny muzycznej. Gwiazdą pierwszego koncertu była Kayah. Program „Kayah na dobry wieczór” obejrzało 411 tys. widzów (udział 3,5%).

Dane: Nielsen Media

foto. mat. promocyjne TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *