BadaniaMediaTVP

Znakomity start wiosennej ramówki TVP

Niedzielny Puchar Świata w Lahti śledziło 3,3 mln widzów Telewizji Polskiej, w peaku aż 4,4 mln widzów*. Pierwszy odcinek 2. sezonu programu „Dance dance dance” w TVP 2 obejrzało aż 2,6 mln (w peaku 2,97 mln) widzów. Najnowszy talent show „Star Voice. Gwiazdy mają głos” w TVP2 ze średnią widownią 2,6 mln (w peaku 2,92 mln) był w weekend najpopularniejszą pozycją wśród wiosennych nowości Telewizji Polskiej. W TOP10 programów rozrywkowych weekendu 8 pierwszych miejsc należy do Telewizji Polskiej. W zestawieniu TOP20 najpopularniejszych programów weekendu znalazło się aż 18 audycji TVP.

 

 

 

 

Program Marty Manowskiej „Sanatorium miłości” z udziałem seniorów w TVP1 śledziło średnio 3,8 mln, zaś w momencie najwyższej oglądalności 4,1 mln widzów.

W niedzielę znakomite wyniki osiągnęły programy informacyjne Telewizji Polskiej: „Teleexpress” miał średnio niemal 3,5 mln widzów, w peaku 3,9 mln widzów, „Wiadomości” średnio 3,95 mln widzów, zaś w momencie najwyższej oglądalności 4,5 mln widzów. Narodowy Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych Telewizja Polska upamiętniła między innymi na antenie TVP1 emisją filmu „Wyklęty”. Film obejrzało średnio 1,7 mln, zaś w peaku prawie 2 mln osób.

Piątkowy odcinek „Barw szczęścia” obejrzało 2,5 mln widzów, natomiast w momencie najwyższej oglądalności 2,8 mln widzów. „Familiadę” śledziło w niedzielę średnio 2,2 mln, zaś w peaku aż 2,8 mln. Nie ustępowało jej „Koło Fortuny” z niedzielną widownią na poziomie średnio 2,4 mln, w peaku 2,7 mln widzów.

*Model Oglądalności Rzeczywistej MOR

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *