BadaniaMediaTVP

Znakomity weekend Telewizji Polskiej

Przez wszystkie trzy dni weekendu Grupa TVP była zdecydowanym liderem rynku. Wśród najlepiej oglądanych 20 programów 15 należało do Telewizji Polskiej. Najchętniej oglądaną pozycją była sobotnia transmisja konkursu skoków narciarskich mężczyzn z Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. „Blondynka” zgromadziła rekordową widownię i była najlepiej oglądanym serialem weekendu.

Najwyższy wynik Grupa TVP osiągnęła w sobotę notując ponad 35% średnich udziałów w rynku. W piątek średnie udziały TVP1 wynosiły prawie 11,59%. W sobotę przewaga nad konkurencją była ogromna i średnie udziały Jedynki osiągnęły 18,66%.

Piątkową ceremonię otwarcia Igrzysk Olimpijskich obejrzało 1,9 mln widzów, przy udziałach 28,5%. Sobotni konkurs z udziałem polskich skoczków narciarskich z Kamilem Stochem na czele zgromadził średnią widownię na poziomie 6,3 mln widzów, przy udziałach 50,5%. W szczytowym momencie skok Stefana Huli śledziło 8,16 mln widzów.

Sobotnie wydanie „Teleexpressu” miało najwyższą oglądalność spośród wszystkich programów informacyjnych weekendu. Obejrzało je niemal 3,4 mln widzów (udz. 25,9%).

Wśród programów rozrywkowych w weekend najlepsze wyniki osiągnęła niedzielna propozycja Dwójki „Familiada” z ponad 2,7 mln widownią (udz. 22,2%) oraz widowisko muzyczne Jedynki „Jaka to melodia”, które w sobotę zgromadziło ponad 2,5 mln widownię ( udz. 19,4%).
Natomiast najchętniej oglądanym serialem weekendu była propozycja emitowana w TVP1 „Blondynka”, która przy rekordowej widowni sięgającej prawie 3,1 mln widzów i udziałach 18%, została liderem pasma.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *