Zoom TV odświeżył oprawę graficzną (wideo)
Kanał naziemny Zoom TV, którego nadawcą jest Kino Polska TV SA, odświeżył oprawę graficzną. Ofertę programową stacji – pełną humoru, kontrowersyjnych tematów i tajemniczych zjawisk – podkreślają od teraz tabloidowe elementy graficzne, żywsze kolory i charakterystyczny font. Nowym hasłem Zoom TV jest HUMOR SKANDAL TAJEMNICA, które dobrze wyraża charakter kanału.
Odświeżona oprawa graficzna Zoom TV nawiązuje do stylistyki tabloidu. Kanał poszerza dotychczasową kolorystykę (kolory bordowy i biały) o intensywne odcienie niebieskiego, różowego i żółtego, wprowadza charakterystyczny dla tabloidów font, bazuje na dużej typografii oraz prostych i czytelnych komunikatach. Logotyp kanału pozostał bez zmian.
– Zoom TV to bezkompromisowa telewizja, która porusza kontrowersyjne tematy, opowiada o tajemniczych zjawiskach i serwuje humor dla każdego. Odświeżona oprawa graficzna i nowe hasło kanału – HUMOR SKANDAL TAJEMNICA – zdecydowanie lepiej odzwierciedlają wszystko to, czym jest Zoom TV. Wierzymy, że odświeżona oprawa dobrze podkreśla też jesienną ofertę programową stacji – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Zarządu Kino Polska TV SA.
Dyrektorem Programowym Zoom TV jest Rafał Freyer.
W I półroczu 2019 roku Zoom TV odnotował wzrost wszystkich najważniejszych wskaźników oglądalności i był liderem ósmego multipleksu wśród kanałów komercyjnych. Udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,52% i był to najlepszy półroczny wynik w historii tej stacji. Zoom TV zanotował wzrost o prawie 49 proc. w porównaniu z I półroczem 2018 (SHR%, All 16-49). Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej kanał zanotował od stycznia do czerwca 2019 oglądalność na poziomie 0,76%, o ponad 33 proc. więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach 2018 roku (SHR%, All TV Terrestrial 16-49).
* źródło danych: Nielsen Audience Measurement, dane live
Co za pierdoła zaakceptował tę oprawę graficzną