ZTE z nową agencją PR
Firma ZTE podpisała umowę z agencją 4 Publicity na długookresową współpracę na rynku polskim, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, szczególnie w kontekście ponownego wprowadzenia smartfonów do swojej oferty. Dzięki niej ZTE, chiński producent smartfonów i dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych, po ponad 10 latach przerwy, powrócił do współpracy z 4 Publicity.
Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym: tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów oraz influencer marketing. W ramach umowy 4 Publicity zajmuje się również prowadzeniem profili marki na Facebooku i Instagramie.
– 2023 rok stanowi dla naszej marki istotny kamień milowy na drodze do wzrostu naszej pozycji rynkowej, wynikającej z potencjału, na który składają się routery oraz smartfony wszystkich 4 marek: Axon, Blade, Nubia i Redmagic. W związku ze sprzyjającymi uwarunkowaniami rynkowymi, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu swojej oferty o smartfony – planujemy wprowadzić na początek aż 8 nowych modeli telefonów z serii Blade oraz kilka flagowych modeli marki Redmagic. Wierzymy, że profesjonalnie prowadzona komunikacja jest niezbędna do zbudowania właściwego obrazu marki w oczach klientów i dotarcia do świadomości potencjalnych konsumentów. Wcześniejsza współpraca z 4 Publicity i wysoka ocena kompetencji zespołu były kluczowymi czynnikami mającymi wpływ na naszą decyzję o wyborze agencji – powiedział Jacek Koba, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w ZTE Polska.
– Mieliśmy już okazję współpracować z ZTE, dlatego znamy markę oraz jej produkty, tj. telefony komórkowe, routery oraz rozwiązania sieciowe. Urządzenia ZTE są skierowane zarówno do indywidualnych klientów jak i firm, dlatego komunikacja będzie odbywać się wielotorowo – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO 4 Publicity.
Z ramienia agencji klienta obsługują: Dominika Łabędź oraz Magdalena Cieślak.