Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Życie to rozmowy. T-Mobile partnerem podcastu “Dobra rozmowa”

Zwyczajny człowiek wypowiada około 16 000 słów dziennie. Podczas typowego dnia wypowiadamy średnio około 941 słów na godzinę1. To uśrednione dane statystyczne, do których istnieją odstępstwa. Są przecież wśród nas zarówno cisi introwertycy, jak i osoby niezwykle towarzyskie. Jedno pozostaje bez wątpienia – życie to rozmowy. W T-Mobile doskonale to rozumiemy, bo rozmowy to podstawa naszej działalności.

 

Bez wymiany myśli i otwartego dialogu nie sposób sobie wyobrazić postępu czy trwałych relacji. T-Mobile, jako firma telekomunikacyjna, która opiera się na rozmowach i łączeniu ludzi, świetnie rozumie tę potrzebę kontaktu z drugim człowiekiem. Każdego dnia wsłuchujemy się w głosy naszych klientów – zbieramy komentarze, wykonujemy setki rozmów feedbackowych, aby jeszcze lepiej rozumieć ich potrzeby i oczekiwania. „Życie to rozmowy” stało się hasłem naszej komunikacji employer brandingowej, bo właśnie przez partnerskie podejście chcemy przyciągać talenty i tworzyć wyjątkowe miejsce do pracy i rozwoju dla naszych pracowników.

Więc kiedy poznaliśmy koncept podcastu „Dobra rozmowa”, prowadzonego przez Wojtka Herrę i Agnieszkę Kołodziejską, bez wahania weszliśmy w partnerstwo. Połączyły nas wartości i idea audycji oparta na rozmowie z słuchaczami, która inspiruje do tego, by być bliżej, by rozmawiać. I tak powstało świetne słuchowisko, które pokazuje, że można rozmawiać z szacunkiem i bez napięcia. Dyskutować na tematy poważne w swobodny sposób, pokazując rożne perspektywy i punkty widzenia, ale nie polaryzując. Co środa nowe odcinki można obejrzeć lub odsłuchać na YouTube i Spotify.

T-Mobile to marka, którą tworzą ludzie dla ludzi. To usługi, technologie, emocje, doświadczenia i przede wszystkim rozmowy. Bo życie to rozmowy, do których oraz do słuchania podcastu „Dobra rozmowa”, zapraszamy wszystkich.

[1] Źródło: www.wordsrated.com, How Many Words Does the Average Person Say a Day? 7.11.2023

foto. T-Mobile Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *