Sport w TV

Stihl, światowy producent urządzeń do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ramach współpracy Stihl będzie wspierał rozwój polskiej piłki klubowej i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

      – Współpraca z Ekstraklasą to ważny krok w rozwoju naszej marki na polskim rynku. Od lat angażujemy się w sport, ale teraz chcemy włączyć się w emocje towarzyszące tej najbardziej popularnej wśród Polaków dyscyplinie i działać na rzecz jej rozwoju. Piłka nożna jest nam szczególnie bliska, bo to właśnie nasze produkty ułatwiają perfekcyjne przygotowanie terenów zielonych do uprawiania tego sportu i doskonalenia piłkarskich umiejętności – komentuje Tomasz Cichoński, prezes zarządu ANDREAS STIHL Sp. z o.o.

      W wyniku umowy pomiędzy Ekstraklasą S.A. i Stihl Polska w ponad 800 punktach sprzedaży w całym kraju pojawią się oficjalne produkty z logo Ekstraklasy, w tym kosiarki do trawy. Logo Stihl będzie eksponowane na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji telewizyjnych oraz na oficjalnej stronie i kanałach w mediach społecznościowych.

      – Z radością witamy markę Stihl wśród oficjalnych partnerów rozgrywek Ekstraklasy. Cieszymy się, że tak uznana, międzynarodowa firma zdecydowała się związać z rozgrywkami piłkarskimi i korzystać z możliwości promocji w naszej lidze. Liczymy, że dzięki tej współpracy będziemy inspirować do zainteresowania się Ekstraklasą i kibicowania na stadionach – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasa S.A. 

      Ekstraklasa przedłużyła także umowy na sezony 2019/2020 i 2020/2021 z dotychczasowymi Partnerami Oficjalnymi rozgrywek – markami Oshee oraz Aztorin. W ramach przedłużonych umów rozgrywki wspierane będą przez Oshee z serią produktów energetycznych oznakowanych logo ligi oraz markę zegarków Aztorin, która wyprodukowała m.in. oficjalny zegarek Ekstraklasy. Obaj partnerzy przez najbliższe dwa sezony promowani będą na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji meczowych, oraz w oficjalnych kanałach social media i pozostałych platformach elektronicznych Ekstraklasy.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *