300 000 subskrybentów kanału YouTube Canal+ Sport!
Kanał CANAL+ SPORT na YouTube obserwuje już ponad 300 tysięcy subskrybentów i jest to wynik plasujący CANAL+ SPORT w ścisłej czołówce kanałów YouTube o tematyce sportowej w Polsce.
Sukces CANAL+ SPORT na YouTube to zasługa przede wszystkim unikatowych treści, które dostępne są tylko na tym kanale. Internauci mogą tam śledzić nie tylko fragmenty meczów piłkarskich, koszykarskich, tenisowych oraz żużlowych, ale również wybrane pełne transmisje zawodów sportowych. Tak było w przypadku pierwszej w historii transmisji meczu PKO BP Ekstraklasy na YouTube, kiedy to kibice mogli oglądać na żywo mecz Stali Mielec z Lechem Poznań. Innymi przykładami pełnych relacji na żywo na kanale YouTube były pierwsze mecze Igi Świątek oraz Magdy Linette podczas turniejów WTA Tour w Indian Wells, a także Miami Open. Systematycznie poszerzany jest tam również wachlarz programów publicystycznych, w skład których wchodzą takie formaty jak np. “Piłkarski Młyn”, “Hola LaLiga”, “Basket Office”, “Damy i Asy” czy “Kolegium Żużlowe”. Ważną częścią składową sukcesu jest również pozyskanie przez redakcję sportową CANAL+ prawdziwych osobowości internetowego świata sportu, takich jak Mateusz Rokuszewski, Filip Kapica oraz Konrad Mazur.
W 2023 roku pozyskaliśmy aż 37 tysięcy nowych subskrybentów, co jest najlepszym wynikiem wśród wszystkich kanałów YouTube o tematyce sportowej w Polsce. W ostatnich tygodniach ruszyliśmy z nowymi formatami publicystycznymi m.in. „Liga Gra”, „Roki wyjaśnia”, czy „Kapica prezentuje” i w kolejnych miesiącach będziemy tę ofertę jeszcze bardziej poszerzać. Zwiększyliśmy ponadto liczbę dostępnych na naszym kanale skrótów meczów ze spotkań PKO BP Ekstraklasy, LaLiga Santander, Ligue 1 Uber Eats, meczów tenisowych, a także NBA i żużla. Tego rodzaju treści będzie na naszym kanale YouTube coraz więcej, bo widzimy, że wzbudza on zainteresowanie widzów. Chcemy zbudować kilkusettysięczną społeczność na YouTube, ponieważ wiemy, że bez silnego digitalu trudno jest dziś skutecznie funkcjonować w świecie mediów. – Konrad Mazur, Head of Digital Sport Video w CANAL+
Przekroczenie poziomu 300 tysięcy subskrybentów otwiera przed CANAL+ nowe możliwości komunikacyjno-biznesowe. Zwłaszcza w momencie, gdy istotnie zmienia się model konsumpcji mediów przez widzów, którzy coraz częściej oglądają treści w internecie. Rosnąca popularność kanału na YouTube daje nowe możliwości komercjalizacji przestrzeni internetowej, nawiązywania współprac oraz partnerstw.