Internet & Gry - Reklama

Nowa odsłona Business Insider Polska

Business Insider Polska staje się głównym dostawcą treści dla Onetu. W serwisie dostępne są już poszerzone informacje i nowe kategorie tematyczne.

 

Serwis Business Insider Polska zyskał nowe kategorie: Firmy, Twoje Pieniądze, Podatki i Prawo oraz Motoryzacja. Nowe działy stanowią rozszerzenie dotychczasowej oferty tematycznej serwisu obejmującej treści ze świata technologii, start-upów, coachingu zawodowego, lifestyle i aktualnych trendów. W serwisie wkrótce zostaną udostępnione również aktualne kursy walut oraz informacje dotyczące notowań akcji na GPW.

– Business Insider odzwierciedla nowe podejście do serwisów tematycznych, jest kwintesencją biznesu na nowe czasy. Stawiamy na treści nie tylko inspirujące, pokazujące najlepsze przykłady na to, jak odnieść sukces w Polsce i za granicą, ale także na użyteczne informacje z dziedziny finansów, po które sięga każdy z nas mówi Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS PolskaPołączyliśmy dwie duże redakcje: Biznes Onet i Business Insider w jedną, tworząc razem z Forbes Polska nową jakość – silną grupę medialną, odpowiadającą na zapotrzebowanie naszych czytelników na treści biznesowe dostosowane do określonych grup odbiorcówmówi Jovan Protic.

Polska redakcja serwisu ściśle współpracuje z pozostałymi redakcjami Business Insider – w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii czy Japonii. Ekskluzywne materiały przygotowywane przez redakcje Business Insider na całym świecie są tłumaczone na język polski. Z Business Insider Polska współpracują również polscy i międzynarodowi autorzy zewnętrzni – eksperci w swoich dziedzinach, którzy dzielą się z czytelnikami wiedzą, pomysłami i doświadczeniem w prowadzeniu biznesu.

– Od chwili uruchomienia Business Insider Polska rok temu serwis odnotował dynamiczny wzrost, stając się trzecią pod względem wielkości edycją europejską. Dziś Business Insider obecny jest w 20 krajach w 16 wersjach językowych i dociera łącznie do ponad 110 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Nasza stratega polega na relacjonowaniu i wyjaśnianiu ciekawych i często skomplikowanych trendów i informacji z zakresu technologii, ekonomii, świata globalnych finansów i wielu innych tematów.mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska.W krótkim czasie udało nam się sprawić, że serwis stanowi poważną konkurencję dla marek, które budowały swoją pozycję na rynku informacji biznesowych przez ostatnie 10 lat.mówi Łukasz Grass.

W nowym Business Insider Polska postawiono także na zmiany jakościowe pod kątem oferty reklamowej. Zmieniono galerie na wersję wertykalną. Użytkownik nie musi klikać na kolejne zdjęcia – wystarczy, że wygodnie przewinie galerię w dół. Między zdjęciami w nieintruzywny sposób wpleciono formaty reklamowe. Dodatkowo w serwisie Business Insider Polska została rozwinięta oferta reklamy natywnej, a dokładnie reklama native in feed, – Format ten cieszy się dużą popularnością wśród klientów i dlatego właśnie zależało nam na zwiększeniu atrakcyjności reklamy natywnej w Business Insidermówi Martyna Majchrzak, Digital Publishing Manager Ringier Axel Springer Media AG.

Wdrożono także mechanizm lazy loading. Dzięki niemu serwis będzie ładował się użytkownikom szybciej.

W nowej odsłonie serwisu Business Insider Polska nowością jest także rozbudowana sekcja wideo – obok cotygodniowych premier programu Łukasza Grassa „Na czasie” w każdą środę o godz. 14.00, będą pojawiać się także nowe materiały wideo.

Business Insider Polska ruszył 15 maja 2016 r. Serwis odwiedza średnio ponad 5,5 miliona użytkowników miesięcznie (źródło: Google Analytics) i ma on ponad 250 tys. subskrybentów w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *