BadaniaMedia

Średnio 217 tys. widzów dziennie w Comedy Central Family

Stacja Comedy Central Family cieszy się coraz większą popularnością. We wrześniu kanał osiągnął udział w grupie komercyjnej A 16-49 na poziomie 0.18% i średnio przyciągał przed ekrany aż 4 671 widzów*. W efekcie Comedy Central Family osiągnął dzienny zasięg wynoszący ponad 217 tysięcy widzów!* Z kolei największą popularnością cieszył się film komediowy „Żywot Briana”, który zgromadził przed telewizorami ponad 12,5 tysiąca widzów!*

 

 

 

 

Wysoka oglądalność stacji ma oczywiście związek z doskonałą ofertą komediową jaką w swojej jesiennej ramówce posiada Comedy Central Family. Jeszcze we wrześniu na kanale odbywał się weekendowy maraton „Teorii wielkiego podrywu”, który przyciągnął przed telewizory łącznie aż 11 500 miłośników kultowego serialu!* Premierowy, dwunasty sezon „Teorii wielkiego podrywu” powróci na antenę Comedy Central Polska już w piątek, 27 października. Widzowie poznają dalsze losy Sheldona i Amy, którzy staną w końcu na ślubnym kobiercu oraz ich przyjaciół – Penny, Leonarda, Howarda i Bernadette, którzy również odnaleźli swoje drugie połówki. Czy samotny i romantyczny Raj także prawdziwie się zakocha?

Listopad z Comedy Central Family to przede wszystkim potężna dawka dobrego humoru. Widzowie będą mogli zobaczyć pełne śmiechu filmy komediowe, takich jak m.in. „Przodem do tyłu”, „Kozaczki z pieprzykiem”, „Starsky i Hutch” oraz „Trzej Amigos”. Jak zwykle na antenie Comedy Central Family nie zabraknie także kultowych seriali komediowych, w tym „Przyjaci󳔄Seksu w wielkim mieście”oraz „On, ona i dzieciaki”.

*Nielsen, 09.2018, 0600-2559, A16-49

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *