Spot reklamowy Radia TOK FM nominowany w konkursie Kreatura 2018 (wideo)
Najnowsza reklama Radia TOK FM będzie rywalizować o nagrodę Kreatura 2018 w konkursie niezależnej kreacji. Spot, który w oryginalny sposób zachęcał wszystkich do słuchania stacji – z hasłem “Kimkolwiek jesteś”, znalazł się w gronie 46 projektów docenionych przez jury złożone z przedstawicieli polskiej branży reklamowej. Wyniki konkursu Kreatura 2018 poznamy 22 listopada br.
Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.
Organizatorzy Kreatury – VFP szukają przede wszystkim twórczych interpretacji, ciekawych strategicznych konceptów i innowacyjnych nośników komercyjnych treści. Jurorzy, czyli wybitni przedstawiciele polskiej branży reklamowej, oceniają projekty w kilkunastu kategoriach.
Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 108 prac. Po dwudniowych obradach jury wyłoniło 46 nominowanych do nagród – w tym gronie znalazła się reklama Radia TOK FM.
O tym, kto otrzyma tytuł Kreatura 2018, dowiemy się podczas uroczystej gali konkursu, która odbędzie się 22 listopada br.
Spot reklamowy Radia TOK FM był głównym elementem kampanii wizerunkowej pod hasłem “Kimkolwiek jesteś”. Reklamę rozgłośni, akcentującą dodatkowo jej dostępność w internecie i mobilnie, już od początku października br. można było zobaczyć internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w kinach i telewizji. Towarzyszyły jej promocje prasowe i akcja na Facebooku – #kimkolwiekjesteś.
Kreację reklamową opracował zespół Radia TOK FM i promocji Grupy Radiowej Agory, a autorem konceptu kreatywnego był Adam Fijałkowski, wiceprezes GRA.
Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za kreację reklam prasowych – Kumate Studio. Działania zaplanował zespół promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media).
Reklama Radia TOK FM spotkała się w z wyjątkowym pozytywnym odbiorem widzów. Do spotu linkowały najbardziej opiniotwórcze profile i wydawcy. Koncepcja reklamy okazała się na tyle viralowa, że spot błyskawicznie stał się memem i trafił m.in. na Demotywatory.
Radio TOK FM – Pierwsze Radio Informacyjne jest opiniotwórczym radiem „mówionym”, w którym słowo stanowi około 90% programu antenowego. Nadaje w 24 obszarach miejskich w Polsce, a także w internecie i w aplikacji mobilnej – jako streaming na żywo oraz podcasty wszystkich audycji, dostępne w ofercie premium.