MediaPolecane

Showmax wycofuje się z Polski

Z końcem stycznia 2019 roku serwis VoD Showmax zniknie w Polski po prawie dwóch latach obecności.

 

– Pomimo dobrych wyników i popularności serwisu, dalszy rozwój Showmax Polska, jako jedynej firmy działającej w obszarze wideo poza Afryką, nie mieści się w ramach przyjętej strategii zarówno MCG, która koncentruje się na kontynencie afrykańskim, jak i Naspersa. Showmax Africa będzie nadal działać jako część MultiChoice Group, a zmiany nie dotyczą pozostałych inwestycji Naspersa w Polsceopisano w oświadczeniu przesłanym do mediów.

Platforma Showmax pojawiła się na naszym rynku w połowie lutego ub.r. Miesięczny dostęp do niej kosztuje 19,90 zł, przez pierwsze 14 dni można ją testować za darmo. Startowi Showmaxa w Polsce towarzyszyła intensywna kampania reklamowa, w pierwszym spocie wystąpili Ewan McGregor i aktorzy znani z filmów Patryka Vegi.

Zaraz po starcie w Polsce platforma zaangażowała się w produkcję serialu satyrycznego „Ucho prezesa”, którego trzy sezony były premierowo udostępniane na niej. Od połowy listopada emitowany jest czwarty sezon, od prawie roku serial można też oglądać w Telewizji WP.

Od grudnia ub.r. do wiosny br. Showmax zrealizowała pierwszą serię „SNL Polska”, a w sierpniu i wrześniu br. udostępnił 5-odcinkowy serial kryminalny „Rojst”. Pod koniec października ruszył drugi sezon „SNL Polska” w okrojonej wersji – tylko ze skeczami „Weekend Update”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *