BadaniaMediaTVP

Jedynka liderem weekendu

W weekend TVP1 była bezkonkurencyjna. Niedzielny konkurs indywidualny Pucharu Świata w skokach narciarskich w Oberstdorfie obejrzało w TVP1 i TVP Sport średnio 6,5 mln widzów. Kolejny świetny wynik zanotowało Jedynkowe „Sanatorium Miłości”, które średnio obejrzało 4,15 mln widzów.

 

Niedziela należała do Polaków! Kamil Stoch wygrał zawody Pucharu Świata w lotach narciarskich w Oberstdorfie. Trzecie miejsce zajął Dawid Kubacki. W czołowej szóstce znalazło się czterech Polaków. Wczorajszym skokom po zwycięstwo biało czerwonych kibicowało według MOR w szczytowym momencie aż 8,14 mln widzów w TVP1 i TVP Sport. Średnio zmagania skoczków oglądało na obu Antenach 6,5 mln widzów. Dużym zainteresowaniem widzów cieszył się także sobotni konkurs Pucharu świata w lotach narciarskich. Średnio na obu antenach TVP1 i TVP Sport skoki oglądało 4,9 mln widzów. W szczytowym momencie 6,2 mln widzów.

Z odcinka na odcinek rośnie zainteresowanie nową propozycją TVP1 „Sanatorium miłości”. Trzeci odcinek programu, którego bohaterowie przybyli do malowniczego uzdrowiska w Beskidzie Śląskim obejrzało w ostatnią niedzielę średnio 4,1 mln osób, a w piku ponad 4,4 mln.

Według danych NAM Jedynka przez wszystkie trzy dni weekendu była liderem z udziałami: w piątek 10,8%, w sobotę 10,6% a niedzielę 14,1%. Najliczniejszą widownię zgromadził finał Pucharu Świata w skokach narciarskich w Oberstdorfie, który w TVP1 obejrzało 5,1 mln, a w szczytowym momencie prawie 6,5 mln widzów. Niedzielny odcinek „Sanatorium Miłości” zgromadził przed telewizorami ponad 3,8 mln widz. (udz. 24,8% i jako jedyna nowość znalazł się na piątym miejscu w rankingu TOP 20 najchętniej oglądanych programów ubiegłego tygodnia. Świetny wynik oglądalności zanotował Jedynkowy serial „Blondynka”, który zgromadził średnio – 3,1 mln widzów (18,4% udz.). Był to także najchętniej oglądany odcinek serialu od początku roku.

W Dwójce dużym zainteresowaniem widzów cieszył się program „The Voice kids” i „Bake Off – Ale Ciacho!”. Sobotnie zmagania młodych muzycznych talentów w „The Voice kids” obejrzało średnio ponad 2,1 mln widzów (udz. 14,5%). Kulinarne show TVP2 „Bake Off – Ale Ciacho!” zainteresowało 1,1 mln widzów (8,3 udz.).

*Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *