Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Nowa wersja aplikacji Play24

W App Store oraz Google Play pojawiła się aktualizacja dla aplikacji Play24. Nowa wersja, oznaczona numerem 6.0, wprowadza odświeżony i nowoczesny design, przebudowane menu oraz zupełnie nowe funkcje.

 

Play24 to aplikacja mobilna do prostego zarządzania kontem i usługami Play. Jest ona najwyżej ocenianą aplikacją tego typu w Polsce – ma 4,6 i 4,2 punktów na 5 w Apple Store oraz Google Play. Przygotowana aktualizacja do wersji 6.0 to efekt wielu badań i testów, opinii użytkowników oraz analiz biznesowych.

Aktualizacja wnosi przede wszystkim odświeżony design, który podkreśla prostotę i funkcjonalność. Zgodnie z obowiązującymi trendami, wszystkie ekrany zostały ujednolicone, a boczne menu główne zostało przeniesione na dolną krawędź, dzięki czemu nawigacja jest jeszcze wygodniejsza. Dużym usprawnieniem jest opcja automatycznego uzupełniania kodów z wiadomości SMS, zatwierdzających zmiany na koncie, wykonane przez użytkownika.

Play dba o swoich klientów, serwując im produkt dopasowany do ich potrzeb, niezależnie od wybranej oferty. Dlatego od teraz wystarczy wpisać numer telefonu posiadanej karty SIM, aby uzyskać dostęp do aplikacji Play24. Dodatkowo w pełnym dostępie do aplikacji, użytkownicy otrzymają podpowiedzi swoich pozostałych numerów, którymi mogą zarządzać w ramach jednego konta.

„Nowa aplikacja Play24 to efekt konsekwentnie realizowanej przez Play strategii Digital First, First in Digital”tłumaczy Piotr Palarczyk, Head of Product. „Zależy nam, aby nasi klienci nie tylko mogli samodzielnie obsługiwać się w kanałach cyfrowych, ale również mieli poczucie, że używają absolutnie najlepszych rozwiązań na rynku. Play24 to ścisła czołówka aplikacji operatorskich, o czym świadczą wysokie oceny użytkowników oraz stale rosnąca popularność usługi. Nowa wersja, którą właśnie oddajemy w ręce naszych klientów, to dopiero początek, znacznie bardziej emocjonujących zmian”dodaje.

Klienci korzystający z ofert abonamentowych mogą na bieżąco kontrolować status swoich faktur oraz dodatkowych kosztów w danym okresie rozliczeniowym. Wszystkie te informacje są czytelnie prezentowane w jednym miejscu. Dodatkowo, po zakończeniu umowy, w aplikacji pojawi się stosowna informacja ze specjalnie przygotowaną ofertą. W przyszłości mają tam też trafiać dedykowane promocje oraz propozycje nowych usług.

Użytkownicy numerów na kartę mogą szybko i prosto sprawdzić stan konta, czy też ilości pozostałych gigabajtów, minut oraz smsów. Wszystkie te informacje są wyświetlane na głównym ekranie aplikacji. Play24 w wersji 6.0 umożliwia również doładowanie środków na koncie z wykorzystaniem najpopularniejszych obecnie mobilnych form płatności – Apple Pay, Google Pay oraz BLIK. Dzięki temu doładowanie zajmuje teraz mniej niż 10 sekund.

Play idzie z duchem czasu i stawia na nieustanny rozwój. Operator jednocześnie pokazuje, że nowe i zaawansowane technologie mogą być przejrzyste i łatwe w obsłudze. Wprowadzone w nowej wersji aplikacji zmiany mają uprościć klientom zarządzanie kontem oraz korzystanie z usług operatora.

„Nad nową wersją aplikacji pracowaliśmy przez ostatnie pół roku w blisko 60-osobowym zespole ekspertów. Na co dzień w Play24 obsługujemy ponad 4 mln klientów, którym chcemy oferować najlepsze doświadczenie użytkownika i zapewnić sprawną samoobsługę z poziomu ich telefonu” – powiedziała Katarzyna Wiśnios Play24 Product Manager. „Nie spoczywamy na laurach i już teraz pracujemy nad kolejnymi funkcjami – w tym między innymi nad możliwością kontaktu z obsługą klienta z aplikacji bez konieczności uwierzytelnienia na infolinii. To, jak i inne usprawnienia, oddamy w ręce naszych użytkowników jeszcze przed wakacjami”dodała.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *