Serwis magazynu „Kuchnia” ma nowy wygląd i jeszcze więcej treści dla miłośników gotowania
Odświeżony layout z większymi zdjęciami i łatwiejszym dostępem do przepisów sezonowych, a także jeszcze więcej unikalnych treści kulinarnych – to tylko niektóre ze zmian, które można zobaczyć na Magazyn-Kuchnia.pl. Strona dwumiesięcznika „Kuchnia” w nowej odsłonie dostępna jest dla internautów od dzisiaj – wtorku, 16 kwietnia br.
Po zmianach, które nastąpiły w marcu br. na łamach papierowego wydania „Kuchni”, przyszedł czas na rozwój działań online – redakcja lifestyle’owego pisma kulinarnego oddaje w ręce czytelników ulepszony serwis pisma.
– Nowa strona internetowa „Kuchni” świetnie oddaje charakter współczesnego stylu gotowania i jest minimalistyczna. Nastawiamy się na potrzeby internautów, którzy poszukują pewnego źródła inspirujących oraz sprawdzonych przepisów opatrzonych praktycznymi wskazówkami, m.in. dotyczącymi niemarnowania żywności – mówi o zmianach Ewa Wagner, redaktor naczelna „Kuchni”.
Magazyn-Kuchnia.pl w odświeżonej wersji ma nowy kafelkowy układ treści, dzięki któremu strona stała się bardziej przejrzysta. Większe zdjęcia pozwalają lepiej eksponować treści kulinarne, przede wszystkim przepisy, a także materiały sponsorowane, tworzone we współpracy z reklamodawcami. Nowym kolorem przewodnim jest pomarańczowy, nawiązujący do logotypu serwisu. Dzięki ulepszonej nawigacji, użytkownicy mogą łatwiej się poruszać się po stronie i jeszcze szybciej znajdować interesujące ich artykuły.
Na stronie głównej serwisu pojawiła się również specjalna sekcja z przepisami sezonowymi, w której prezentowane są najpopularniejsze dania w obecnym sezonie. W tej chwili internauci mogą znaleźć tam przepisy na tradycyjne lub nowoczesne potrawy wielkanocne. Od teraz można również bezpośrednio ze strony kupić najnowsze papierowe wydanie pisma.
Nowy layout serwisu został zaprojektowany przez zespół magazynu „Kuchnia” we współpracy z działem technologii „Gazety Wyborczej”.
– Głównym celem zmian, które są widoczne w serwisie, jest lepsze eksponowanie treści. Chcieliśmy, aby strona była bardziej przyjazna dla użytkowników, ułatwiała poruszanie się po niej i odnajdywanie interesujących artykułów. To dopiero początek zmian, które zaplanowaliśmy i będziemy starać się na bieżąco je wdrażać – opisuje działania zespołu Dorota Kruk, dyrektorka biznesu serwisów „Gazety Wyborczej”.
W serwisie Magazyn-Kuchnia.pl systematycznie pojawiać się będą również nowe, unikalne materiały redakcyjne – nie tylko przepisy kulinarne, ale też wiele inspiracji i porad, których poszukują w sieci miłośnicy gotowania. Nie zabraknie także treści dla foodies, którym redakcja będzie rekomendować najlepsze restauracje w Polsce, a także w Europie.
Ponadto nowy wygląd ma wersja mobilna strony „Kuchnia”, dzięki której użytkownicy w jeszcze łatwiejszy i przyjemniejszy sposób mogą przeglądać interesujące ich treści na swoich smartfonach i tabletach.