Sport.pl i Gameset prezentują „Cyfrowych Atletów” – program o sporcie i esporcie (wideo)
W czwartek, 25 lipca br. o godz. 20:00 na Sport.pl i Gazeta.pl zadebiutuje nowy format wideo, w którym spotkają się dwa światy – sportu i esportu. Fani tradycyjnych rozgrywek i wielbiciele gamingu będą mogli zgłębić ich tajniki w programie „Cyfrowi Atleci” stworzonym przez Sport.pl wraz z agencją marketingu gamingowego Gameset.
– Zasięgowy i sprzedażowy sukces naszych flagowych formatów – „Sekcji Piłkarskiej” i „F1 Sport” zachęcił nas do dalszego rozwoju w obszarze wideo, a jednocześnie do spróbowania sił w esporcie. To rynek wymagający dla tradycyjnych wydawców, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Gamesetem, czyli ekspertami w obszarze gamingu. Razem stworzyliśmy ciekawy, merytoryczny program, dobrze dopasowany do potrzeb zarówno fanów sportu tradycyjnego, jak i esportu– mówi Łukasz Wojtkiewicz, szef ds. rozwoju i wzrostu w Sport.pl.
„Cyfrowi Atleci” to internetowy talk show, w którym spotkają się ze sobą sportowcy i esportowcy, aby porozmawiać o swoich dziedzinach. Prowadzący program – dziennikarz Sport.pl Damian Bąbol oraz były zawodnik i komentator esportowy Łukasz “Leo” Mirek – zapytają swoich gości o m.in. esport na igrzyskach olimpijskich, umiejętności potrzebne do rozwijani a kariery zawodowej czy potencjalne zarobki w poszczególnych dziedzinach.
– Branża esportowa dynamicznie się rozwija, ale wciąż brakuje w niej jakościowych produkcji wideo, które z jednej strony angażują widzów, a z drugiej są ciekawą przestrzenią do ekspozycji dla marek. Współpraca ze Sport.pl gwarantuje wysoki poziom merytoryczny oraz dotarcie naszego przedsięwzięcia do dużej liczby odbiorców – podkreśla Piotr Bombol, CEO Gameset.
Pierwszy sezon „Cyfrowych Atletów” składa się z trzech odcinków, które będą publikowane w czwartki o godz. 20:00 naSport.pl i Gazeta.pl, a także na platformach YouTube oraz Twitch. Wystąpią w nich m.in. tenisista Jerzy Janowicz, młociarz Paweł Fajdek oraz biegaczka Joanna Jóźwik, a także gwiazdy esportu :
Program wspiera autopromocja na Sport.pl oraz na profilach w mediach społecznościowych m.in. gwiazd programu.