„Twój STYL” i „SHOW” organizują kolejną edycję największej akcji rabatowej w Polsce
„Twój STYL” i „SHOW” organizują kolejną edycję największej akcji rabatowej w Polsce, a „Twój Styl” oferuje zniżkę na badania dla kobiet.
Od 27 do 29 września na czytelniczki magazynów „Twój STYL” i „SHOW” czekają zniżki w 13 tysiącach polskich sklepów. Do tegorocznej akcji Stylowych Zakupów przystąpiło ponad 400 marek.
Kupony rabatowe na najnowsze kolekcje jesień – zima 2019/20, a także zniżki na: kosmetyki, zabiegi w salonach spa, zakupy w butikach online, akcesoria wnętrzarskie i wiele innych, znajdą się w wydaniu październikowym miesięcznika „Twój STYL”, dostępnym od 12 września oraz dwutygodniku „SHOW” nr 19/2019, w sprzedaży od 16 września. Dwutygodnik Show z tej okazji ukazuje się w zwiększonej objętości i z lakierowaną okładką.
Ponadto w tej edycji Stylowych Zakupów magazyny oferują czytelniczkom aż 9 dni rabatów na usługi, m.in. w salonach fryzjerskich, klinikach urody, salonach SPA i restauracjach (od 27 września do 5 października) i 5 dni rabatów na zakupy w sklepach online ( od 27 września do 1 października).
Głównym strategicznym partnerem akcji jest bank Millenium.
Inną, ważną inicjatywą tego numeru TS będzie akcja Zbadaj się z „Twoim STYLEM”. To już jej 24. edycja, która potrwa do 31 października. Wezmą w niej udział liczne placówki medyczne z całej Polski i mobilne mammobusy. Redakcja zachęca Czytelniczki do skorzystania z kuponu uprawniającego do zamieszczonego w numerze 30% zniżki do wybranych gabinetów. Gabinety oferują badania mammograficzne, cytologiczne, USG piersi, test na HPV oraz BRCA1/BRCA2.
Październikowe wydanie magazynu Twój STYL ukazuje się w rekordowej objętości 424 stron, także dzięki ogromnemu zainteresowaniu reklamodawców obecnością w wyjątkowym wydaniu najlepszego pisma luksusowego w Polsce.
Dla obu magazynów przygotowano wysokozasięgową kampanię reklamową, obejmująca m.in. RMF FM, Interia.pl, tytuły Wydawnictwa. Dodatkowo Twój Styl wspiera kampania telewizyjna w stacjach (TVP1, TVN, Polsat).