MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Kupuj, oglądając! In-video commerce – innowatorskie rozwiązanie reklamowe w ofercie online Biura Reklamy TVN Media

Oferta online Biura Reklamy TVN Media została poszerzona o nową funkcjonalność pozwalającą na zakup produktów eksponowanych w oglądanym materiale wideo. Działania in-video commerce są obecnie prowadzone we współpracy ze sklepem internetowym domodi.pl oraz firmą jubilerską Apart przy formacie „Top Model”.

 

 

 

 

 

Od września tego roku Biuro Reklamy TVN Media udostępnia klientom z branży e-commerce nowatorskie rozwiązanie reklamowe polegające na możliwości promocji i sprzedaży swoich produktów za pośrednictwem materiałów wideo odtwarzanych na platformie player.pl. Użytkownikom in-video commerce oferuje nowe, rewolucyjne możliwości interakcji.

„Rozwiązanie in-video commerce integruje w sobie dwa istotne trendy w obszarze digital: rozwój treści wideo oraz rosnącą popularność e-commerce. Jest ono odpowiedzią na potrzeby użytkowników. Zainspirowani naszymi produkcjami często zwracali się do nas z pytaniami o możliwość zakupu produktów widzianych na ekranie. Opracowaliśmy i przetestowaliśmy rozwiązanie technologiczne, które pozwala na zakup produktów eksponowanych w programach dostępnych w serwisie player.pl. Dzięki temu udało nam się znacznie skrócić typową ścieżkę zakupową konsumenta. Stworzyliśmy unikalną wartość dla naszych widzów oraz dla klientów Biura Reklamy TVN Media”mówi Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego TVN Media.

Funkcjonalność in-video commerce jest obecnie aktywna podczas oglądania w player.pl wybranego odcinka ósmego sezonu programu „Top Model”. Przed emisją materiału wideo pojawia się krótki spot informujący o możliwości dokonania zakupu produktów podczas emisji programu.

W wybranych momentach danego odcinka „Top Model” na ekranie pojawia się metka informująca o liczbie produktów objętych możliwością natychmiastowego zakupu online. Pod metką widoczna jest lista produktów (identycznych lub podobnych do oglądanych) wraz z cenami.

Interakcja polegająca na najechaniu myszką w pole rozwiniętej metki powoduje zatrzymanie materiału. Kliknięcie w wybrany produkt pozwala poznać związane z nim szczegóły. Z kolei klikając przycisk „Wybierz” użytkownik przechodzi na stronę e-sklepu (domodi.pl lub apart.pl) z produktem, który może kupić. W każdej chwili może również powrócić do zatrzymanego materiału.

Działania in-video commerce przy formacie „Top Model” będą prowadzone do listopada br.
Z opcji zakupu prezentowanych w programie produktów można skorzystać na stronie https://player.pl/programy-online/top-model-odcinki,132

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *