Mecz Anwil – Enea Astoria na YouTube i Facebooku
Derby województwa kujawsko-pomorskiego pomiędzy Anwilem Włocławek a Enea Astorią Bydgoszcz, które zostaną rozegrane w najbliższą niedzielę (02.02.2020 r.), będzie można bezpłatnie oglądać na kanale YouTube oraz na oficjalnym profilu Energa Basket Ligi na Facebooku! Początek transmisji, której sponsorem jest spółka ANWIL, o godzinie 13:50.
Spotkanie, które zostanie rozegrane we włocławskiej Hali Mistrzów – po raz pierwszy w historii – będzie można śledzić bezpłatnie na kanale YouTube oraz na oficjalnym profilu Energa Basket Ligi na Facebooku.
Producentem transmisji będzie firma transmisjelive, która dla Emocje.TV przygotowywała ostatnio wysokiej jakości realizacje meczów BM Slam Stal – Anwil oraz Legia – Polski Cukier.
– Jestem bardzo szczęśliwy i dumny, że już w najbliższą niedzielę przeprowadzimy pierwszą w historii Energa Basket Ligi otwartą transmisję z derbów województwa kujawsko-pomorskiego na YouTube i Facebooku. Będzie to kolejna specjalna realizacja, o którą zadba Emocje.TV. Komentarze kibiców i środowiska koszykarskiego po transmisji meczu Legia – Polski Cukier dały nam do myślenia, dlatego podjęliśmy decyzję, że niedzielny mecz Anwilu Włocławek z Eneą Astorią Bydgoszcz będziemy transmitować w Internecie – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki.
– Fani koszykówki doskonale wiedzą, jak wyjątkowa atmosfera panuje na meczach rozgrywanych we Włocławku zarówno podczas zmagań zespołów występujących w Energa Basket Lidze, jak i Basketball Champions League. W niedzielę staną naprzeciwko siebie aktualni Mistrzowie Polski i beniaminek z Bydgoszczy, więc mecz zapowiada się niezwykle emocjonująco. Dlatego transmisja w Internecie z pewnością zainteresuje tych wszystkich, którzy nie będą mogli być obecni we włocławskiej Hali Mistrzów. Dlatego ANWIL, który od ponad dwóch dekad towarzyszy Rottweilerom, z radością został sponsorem historycznej, pierwszej transmisji meczu z Włocławka – podkreśla Agnieszka Żyro, Prezes Zarządu ANWIL S.A.
– Każdy z nas dziś funkcjonuje wokół Internetu. Dostęp do portali społecznościowych jest łatwy i wygodny. Dlatego stawiamy na YouTube i Facebook – to rozwiązania, które pozwolą nam trafić bezpośrednio do szerokiej grupy odbiorców. Aplikacja YouTube dostępna jest we wszystkich nowych telewizorach, co pozwoli w komfortowych warunkach obejrzeć niedzielne spotkanie. W transmisji postawimy również na Facebooka z myślą o młodszych fanach koszykówki, aby mogli oglądać mecz na swoich urządzeniach mobilnych. Kolejna wyjątkowa oprawa telewizyjna, trenerzy i sędziowie na podsłuchu, kulisy przed meczem – to po prostu trzeba zobaczyć! Jestem przekonany, że spełnimy oczekiwania kibiców z Włocławka, Bydgoszczy oraz wszystkich pozostałych fanów Energa Basket Ligi – dodaje Radosław Piesiewicz.
Anwil Włocławek to zdobywca tytułu Mistrza Polski w ostatnich dwóch sezonach i jeden z głównych kandydatów do kolejnego złotego medalu Energa Basket Ligi. Z kolei Enea Astoria to bardzo ambitny beniaminek, prowadzony przez Artura Gronka – nowego asystenta reprezentacji Polski. Na trybunach można spodziewać się wyjątkowej atmosfery, a to wszystko złoży się na świetne widowisko!
Początek transmisji meczu Anwil Włocławek – Enea Astoria Bydgoszcz w niedzielę o 13:50 na Facebooku i YouTube Energa Basket Ligi.
Sponsorem transmisji sportowych zmagań jest ANWIL S.A. – jedyny producent polichlorku winylu w kraju i drugi największych wytwórca nawozów azotowych w Polsce. Włocławska spółka z Grupy ORLEN jest od 1997 roku sponsorem strategicznym Klubu Koszykówki Włocławek S.A.