Newsweek i Forbes z nowymi aplikacjami mobilnymi
31 marca zostały udostępnione nowe aplikacje mobilne Newsweek oraz Forbes, spójne z serwisami oraz ich modelem subskrypcyjnym. Dzięki nowym rozwiązaniom, abonenci mają możliwość wygodnego korzystania z zakupionej subskrypcji zarówno na stronie www, jak i w samej aplikacji.
Dotychczasowe aplikacje mobilne, dostarczane przez firmę zewnętrzną, zostały zamknięte.
– Jesteśmy przekonani, że nowe aplikacje poprawią komfort korzystania z naszych serwisów, co w szczególności jest istotne przy korzystaniu z materiałów wideo i audio – m.in. takich możliwości nie dawała poprzednia aplikacja obsługująca nasze serwisy – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor rozwoju płatnych treści w Ringier Axel Springer Polska.
Rozwiązania technologiczne w nowych aplikacjach Newsweek i Forbes są dostarczane przez RING Publishing.
Usługa powstaje w oparciu integrację cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której wydawane są zarówno Forbes jak i Newsweek, z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content).
Ring Publishing to kompleksowa cyfrowa platforma wydawnicza obsługująca cały proces tworzenia, publikowania i monitorowania treści. Dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, wspiera monetyzację treści i angażowanie użytkowników. Jest wykorzystywana w 11 krajach i obsługuje 40 milionów użytkowników. Daje też możliwość integracji z innymi sprawdzonymi usługami dla wydawców.
Linki do aplikacji:
iOS
Forbes – https://itunes.apple.com/pl/app/id1498445596
Newsweek – https://itunes.apple.com/pl/app/id1465877205
Android
Forbes – https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.onet.forbes
Newsweek – https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.rasp.newsweek