Internet & Gry - Reklama

Oliwia Bosomtwe nową redaktorką naczelną NOIZZ

Oliwia Bosomtwe z początkiem listopada obejmie stanowisko redaktorki naczelnej NOIZZ.pl. Filip Połoska, dotychczas sprawujący tę funkcję, odchodzi z firmy z końcem października. W NOIZZ nowe role obejmą też Magdalena Ignatowicz i Michał Bachowski.

 

– Filip stworzył niesamowity, kreatywny i zaangażowany zespół redakcyjny. Pod jego kierownictwem NOIZZ stał się silną, zaangażowaną marką, która wyznacza trendy dla lifestylowych mediów. Zrealizowaliśmy szereg akcji redakcyjnych i komercyjnych, które nie tylko zdobywały nominacje i nagrody, ale też zmieniały rzeczywistość, jak kampania Tu pijesz bez słomki, Arka 2.0, Not just a mood, czy Realfluencers. Ale przede wszystkim udało się nam zbudować silną, zaangażowaną społeczność czytelników, która jest z nami każdego dnia na różnych platformach. Za te 3 lata wspaniałej współpracy ogromnie Filipowi dziękuję – mówi Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych Ringier Axel Springer Polska Tym bardziej się cieszę, że nową redaktor naczelną NOIZZ zostaje osoba z zespołu redakcyjnego, Oliwia Bosomtwe. Oliwia wielokrotnie udowadniała, że jest świetną i bezkompromisową redaktorką. Od momentu przyjścia do NOIZZ miała bardzo duży wkład w kształtowanie charakteru serwisu. Życzę Oliwii powodzenia w nowej rolimówi Martyna Majchrzak.

Oliwia Bosomtwe od dwóch lat jest dziennikarką NOIZZ.pl. Wcześniej była związana z magazynem „Wysokie Obcasy Praca”, przez kilka lat współpracowała także z magazynem „Res Publica Nowa” oraz z czasopismami naukowymi.

W NOIZZ.pl Oliwia Bosomtwe jest współautorką głośnego cyklu opiniotwórczego „Na wynajmie” oraz autorką cyklu felietonów „Seks i związki”. W swojej pracy dziennikarskiej zwraca uwagę na globalne problemy związane z rasizmem, angażuje się w walkę o prawa obywatelskie kobiet oraz społeczności LGBT+. Oliwia Bosomtwe interesuje się kuchnią, w swoich artykułach stara się aktywnie zachęcać do ograniczania konsumpcji mięsa. Niedawno ruszyła z podcastem „Gastro od kuchni”, w którym do rozmowy zaprasza osoby, które związały swoje życie z jedzeniem i gastronomią.

Jest absolwentką Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Z początkiem listopada 2020 r. zmiany nastąpią także w strukturze zarządzania rozwojem marki NOIZZ.

Magdalena Ignatowicz, współtwórczyni inicjatywy Women Power oraz dotychczasowa Business Development Manager Ofeminin i Noizz, obejmie stanowisko Head of Business Development Noizz, Ofeminin i przejmie dodatkowe odpowiedzialności za rozwój biznesowy oraz dywersyfikację przychodów obu marek.

Michał Bachowski, od września 2018 r. związany z redakcją NOIZZ.pl jako redaktor działu design i creative content manager, obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego NOIZZ i w nowej roli będzie odpowiadał za wszystkie kreatywne akcje i kampanie NOIZZ.

Bachowski swoją drogę zawodową zaczynał w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, pracując przy projektach doradczych dla takich firm jak Leroy Merlin, PROFIm czy Zelmer. W latach 2012-2018 pracował w redakcji serwisu o trendach rynku i kultury F5, gdzie pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Współpracuje także z festiwalem Gdynia Design Days jako członek rady programowej i kurator wystaw.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *