Internet & Gry - Reklama

Awanse i zmiany w zespole Gazeta.pl

1 grudnia 2020 r. Bartosz Raj objął stanowisko dyrektora strony głównej i serwisów informacyjnych Gazeta.pl, a Rafał Madajczak został dyrektorem rozwoju marki Gazeta.pl. Oprócz tego w zespole portalu nastąpiły czasowe zmiany, w ramach których obowiązki dyrektora zarządzającego Gazeta.pl przejął Mateusz Aleksandrowicz, a dyrektora programowego portalu – Karolina Deling.  

 

– To naturalne zmiany, wynikające z rozwoju organizacji, jej potrzeb oraz pracowników. Wpłyną one pozytywnie zarówno na naszą markę, zespół i pozwolą jeszcze bardziej skupiać się na osiąganiu założonych wcześniej celówtłumaczy Agnieszka Siuzdak, dyrektorka pionu Gazeta.pl.  

Od grudnia br. Bartosz Rajbędzie odpowiedzialny za wynik biznesowy strony głównej i serwisów informacyjnych Gazeta.pl, a także zwiększenie ich przychodów i wyników oglądalności oraz uatrakcyjnienie powierzchni oferowanych reklamodawcom. W nowej roli będzie blisko współpracował m.in. z działami sprzedaży, technologii, wideo i rozwoju marki Gazeta.pl.

Bartosz Raj zaczął pracę w Agorze jako dziennikarz i wydawca w „Gazecie Wyborczej” oraz „Metrze”, potem przez wiele lat był redaktorem naczelnym Sport.pl. Od 2018 r. pracuje w Gazeta.pl – najpierw jako szef newsroomu, gdzie m.in. odpowiadał za linię redakcyjną serwisów Wiadomości, Next i Kultura, później objął stanowisko zastępcy szefa strony głównej portalu.

Również od grudnia br. dyrektorem rozwoju marki Gazeta.pl będzie Rafał Madajczak, dotychczasowy dyrektor kreatywny portalu. Połączy on swoje poprzednie obowiązki z nowymi i zastąpi na stanowisku szef rozwoju marki Gazeta.pl Marzenę Szkolak, która zakończyła współpracę z portalem.

Rafał Madajczak jest związany z Gazeta.pl od marca br. To twórca serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, poprzednio był dyrektorem kreatywnym w Grupie naTemat.

Dodatkowo, w związku z czasową, planowaną nieobecnością Marcina Gadzińskiego, dyrektora zarządzającego Gazeta.pl jego rolę przejmie Mateusz Aleksandrowicz.

Jako zastępca dyrektora zarządzającego Gazeta.pl będzie koordynował pracę biznesów kontentowych portalu – strony głównej, Wideo, Sport, Moto, Lifestyle. Nadal będzie odpowiadał biznesowo za serwis Sport.pl.

Mateusz Aleksandrowicz w Agorze pracuje od 2014 r. Zaczynał jako szef rozwoju serwisu Sport.pl. W latach 2018-2020 pełnił rolę dyrektora strony głównej Gazeta.pl. Jeszcze wcześniej był związany z Grupą Polskapresse.

Natomiast obowiązki dyrektora programowego Gazeta.pl przejmuje Karolina Deling, która będzie koordynować politykę programową portalu. Pokieruje, jak dotychczas, zespołem wydawców strony głównej, a dodatkowo zajmie się pracą nad nową formułą tego działu i poszerzeniem jego kompetencji. Karolina Deling to dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem. Z portalami informacyjnymi związana jest od 13 lat. Była wydawczynią stron głównych Tvn24.pl i Wirtualnej Polski, a od 2017 r. związana jest z Agorą, jako szefowa wydawców strony głównej Gazeta.pl.

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Wg. badania Mediapnel w październiku 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 17,9 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 657,8 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.plPlotek.plSport.plNext.gazeta.plMoto.pleDziecko.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *