Internet & Gry - Reklama

Znamy laureatów 3. edycji plebiscytu „The Best of Moto”

11 kategorii specjalnych, cztery kategorie eksperckie i jedna nagroda główna – za nami trzecia edycja prestiżowego plebiscytu „The Best of Moto” organizowanego przez serwis Moto.pl Głosami jurorów i internautów tytuł The Best of Moto trafił do Skody Octavii. W konkursie docenione zostały także m.in. biznesowe i CSR-owe rozwiązania wprowadzone przez producentów samochodów w 2020 roku.

 

Plebiscyt „The Best of Moto” to konkurs bez precedensu na polskiej mapie wydarzeń motoryzacyjnych. Nagrodę główną przyznaje w nim jury, w skład którego wchodzą nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci. Podczas tegorocznej, trzeciej już edycji, do finału zakwalifikowało się 14 samochodów, a prestiżowy tytuł trafił do Skody Octavii. Ze względu na panującą epidemię, zwycięzcy zostali ogłoszeni w internecie, bez tradycyjnej gali.

– W 2020 roku zadebiutowało wiele wspaniałych samochodów, ale zwycięzca mógł być tylko jeden. Skoda Octavia to pojazd bardzo ważny z perspektywy polskiego rynku i nie ukrywam, że to też miało w tym roku znaczenie dla jurorówmówi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny serwisu Moto.pl. – Najnowsza generacja modelu łączy w sobie przestronne wnętrze, najnowsze technologie z zakresu bezpieczeństwa czy komunikacji pojazdu z internetem i urządzeniami mobilnymi, a także nowoczesne jednostki napędowe, w tym układy hybrydowe typu plug-in. To wszystko sprawia, że najnowsza generacja Skody Octavii to z naszej perspektywy najważniejsza premiera motoryzacyjna na polskim rynku w 2020 roku – dodaje Korniejew.

Oprócz nagrody głównej wręczono także nagrody w 11 kategoriach specjalnych. Najlepszym samochodem miejskim w 2020 roku okazał się Fiat 500 Hybrid. Za najbardziej praktyczny samochód 2020 roku uznano model Toyota Corolla Trek, a w kategorii samochód rodzinny zwyciężył Mercedes-Benz GLB. Najlepszym małym samochodem dla aktywnych został Peugeot 2008. Tytuł samochodu uniwersalnego w 2020 roku trafił do modelu KIA Sorento. Najlepszym samochodem luksusowym okazało się Audi S8, a samochodem sportowym – Porsche 911 Turbo S. Wskazano również samochód legendę – Volkswagena California. Podczas plebiscytu doceniono także innowacyjne rozwiązania. Za najlepszy samochód z napędem alternatywnym uznano Hondę e, a za innowację motoryzacyjną roku – ciężarówkę na wodór, czyli Hyundaia XCIENT Fuel Cell. Podczas tegorocznej edycji wybrany został również influencer motoryzacyjny 2020 roku. To wyróżnienie trafiło do Bartosza Ostałowskiego.

Moto.pl to to serwis łączący w sobie motoryzację, biznes i eko-trendy. To dlatego w konkursie nie mogło zabraknąć nagród eksperckich. Wyselekcjonowane grono jurorów wybrało zwycięzców w czterech kategoriach. Za produkt finansowy roku uznano ofertę Lease&drive 1% „bez VAT” Mercedes-Benz Financial Services dedykowaną samochodom hybrydowym i elektrycznym. W kategorii design moto druga już nagroda trafiła do modelu Honda e. Eksperci oceniali także działania reklamowe producentów samochodów na polskim rynku. W tej kategorii zwyciężyło Porsche z kampanią #żebyniekusiło. Wyróżnienie trafiło również do Mercedesa EQC. W kategorii społeczna odpowiedzialność biznesu zwyciężyło Volvo za projekt wypożyczania choinek, a wyróżnienia powędrowały jeszcze do BMW za akcję BMW i GOPR #jestemzgor oraz do Skody za Skoda Auto Safety – bezpieczeństwo nie może być luksusem.

Organizatorem plebiscytu „The Best of Moto” jest Moto.pl, jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie należący do portalu Gazeta.pl. Serwis to autorskie materiały, komentarze, teksty i opinie, a także virtual showroom umożliwiający prezentację samochodów online. Wg. badania Mediapanel, w listopadzie 2020 r. portal odwiedziło 3,3 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 7,8 mln odsłon. Fani motoryzacji znajdą w nim najświeższe informacje o nowościach i trendach z tej branży oraz z rynku samochodów. Redakcja poddaje również testom auta rodzinne, sportowe i luksusowe zarówno nowe, jak i używane, a także klasyki motoryzacji. Dziennikarze Moto.pl towarzyszą najważniejszym premierom i wydarzeniom motoryzacyjnym.

Patronami medialnymi plebiscytu są: telewizja TVN Turbo, sieć kin Helios, radio Chillizet oraz Magazyn Classicauto.

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Wg. badania Mediapanel w listopadzie 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło blisko 17,3 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 611,3 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.plPlotek.plSport.plNext.gazeta.plMoto.pleDziecko.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *