Rozwój oferty komercyjnej player.pl
Szeroki dostęp do treści wysokiej jakości oraz ciągłe ulepszanie doświadczeń użytkowników są kluczowe w walce o uwagę widza w świecie cyfrowym. Wartości te od dawna przyświecają nam rozwijając ofertę player.pl. Przyjęta strategia przynosi wymierne efekty – produkcje oryginalne, takie jak Chyłka, Żywioły Saszy, Nieobecni, skutecznie stają w szranki z najlepszymi produkcjami. 16 lutego 2021 r. wykonamy kolejny krok w realizacji naszej strategii. Warunkiem będzie decyzja o subskrypcji w jednym z 2 modeli: bez reklam lub, przy wyborze niższej opłaty, z reklamami towarzyszącymi oglądanym treściom.
Zmiana redefiniuje możliwości komercyjne platformy. Zmieni się ilość użytkowników oraz jakość informacji wykorzystywanych w planowaniu działań marketingowych. Powstanie rozwiązanie integrujące wiedzę o użytkowniku z unikalnym środowiskiem treściowym przy wsparciu ze strony nowych możliwości technologicznych. Zwiększymy znacząco efektywność i precyzję komunikacji na platformie, wzbogacimy jej formę oraz zaoferujemy nowe produkty z obszaru Content Marketingu i E-commerce.
Wiemy, że decyzja o skorzystaniu z nowej oferty to proces. Wierzymy, że nowe propozycje, w tym udostępniona premierowo oferta kanałów Grupy Discovery, będą powodem, który znacząco skróci czas potrzebny na ich podjęcie.
Poniżej przedstawiamy opis cech nowego serwisu, istotnych dla naszych Klientów:
- Unikalność. Player znacząco rozbuduje swoją ofertę. Użytkownicy uzyskają dostęp do unikalnych na rynku treści platformy discovery+. Pojawią się nowe, premierowe propozycje, w tym duża ilość tzw. „player originals”, czyli treści przygotowanych specjalnie dla platformy. Rozbudujemy również treści reality, cieszące się dużą popularnością wśród młodszych odbiorców. Oczekujemy, że dzięki tym działaniom nasz widz spędzi więcej czasu w serwisie, co wykorzystamy w nowych produktach handlowych, wykorzystujących wartość kontekstu tworzonego przez treści.
- Precyzja. Profile użytkowników zostaną opisane danymi z logowania i wzbogacone o nowe zmienne. Już dziś testowy pomiar DAR udowadnia ich unikalną precyzję, wyższą niż standardowe dla rynku zbiory danych 3rd parties lub dane z ekosystemu Google. Informacje te wykorzystamy w środowisku komunikacyjnym całej Grupy. Dodatkowo zapewnimy targetowanie behawioralne na poziomie kontentu, kontekstu czy wręcz sposobu korzystania z treści i serwisu.
- Jakość. Utrzymanie bardzo wysokiego Completion Rate i Viewability – wskaźników świadczących o zaangażowaniu użytkowników i adekwatności treści.
- Efektywność. Ograniczenie ilości reklam w serwisie, przy jednoczesnej poprawie dokładności
i selektywności kierowania przekazu, pozwoli zwiększyć efektywność działań przy niższej intensywności komunikacji. - Natywny e-commerce. Transakcja przy wejściu do serwisu to warunek, który zdefiniuje użytkowników playera jako osoby kompetentne w obszarze rozliczeń online, gotowe korzystać z wszelkich mechanizmów wymagających zdalnych płatności.
W marcu ogłosimy pełną ofertę komercyjną serwisu, w której oprócz zmian w parametryzacji kampanii opartych o zasięg pojawi się nowa oferta kontekstowa i produkty innowacyjne. Przygotowujemy też kilka zmian w innych obszarach digital, o których w najbliższych dniach będziemy informować.