Internet & Gry - Reklama

1000 zł za „Słówka” – publikuj na Wyborcza.pl/slowka!

„Wyborcza” zaprasza czytelników i internautów do publikowania w magazynie „Słówka” na Wyborcza.pl/slowka. Na autorów najciekawszych, błyskotliwych tekstów o języku czeka nawet 1000 zł, a ich językowe felietony pojawią się obok artykułów takich tuzów, jak Michał Rusinek czy Jerzy Bralczyk.

 

„Słówka. Magazyn o języku” miały swoją premierę w Wigilię 2020 r. To wyjątkowy magazyn z tekstami popularnych i lubianych językoznawców, dostępny na Wyborcza.pl/slowka. Codziennie pojawiają się w nim publikacje o wyrazach i zwrotach. Teraz każdy może zostać autorem „Słówek”.

– To nie jest primaaprilisowy dowcip: nawet za krótki, ale ciekawy, błyskotliwy tekst o języku redakcja naszego magazynu „Słówka” – Wyborcza.pl/slowka zapłaci  do 1000 zł – mówi Wojciech Bartkowiak, zastępca wydawcy “Wyborczej”. – Na „Słówkach” piszą takie tuzy, jak Michał Rusinek czy Jerzy Bralczyk – każdy może do nich dołączyć. Język należy przecież do wszystkich, a „w temacie języka” każdy ma jakieś zdanie – nawet jeśli „jest za, a nawet przeciw” i bez względu na to, czy jest boomerem czy hipsterem, czy jest za psami czy kotami.

Temat tekstu dotyczącego języka polskiego jest dowolny, ale dla ułatwienia co piątek redakcja „Słówek” podsuwa jakiś pomysł. W tygodniu, w którym atakują nas takie dziwne nazwy, jak prima aprilis i śmigus-dyngus, na Wyborcza.pl/slowka redakcja proponuje tekst pt. „Najzabawniejsze polskie słowa”. Swoje typy na takie wyrazy „Słówka” opublikują właśnie w Lany Poniedziałek.
A już w jutro, 2 kwietnia ukaże się kolejny felieton Michała Rusinka – tym razem o tym… jak być prawdziwym mężczyzną.

„Słówka. Magazyn o języku” – Wyborcza.pl/slowka

Więcej o wyzwaniu dla czytelników – tutaj.

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce. To codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. Treści dziennika dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec grudnia 2020 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła niemal 260 tys.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *