Xiaomi na liście stu najbardziej wartościowych marek świata
Firma Xiaomi, globalny lider technologiczny, zajęła 70. miejsce w rankingu Kantar BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2021, awansując o 11 miejsc w stosunku do ubiegłego roku, z wartością marki wynoszącą 24,8 mld dolarów USA (wzrost o 50 proc. rok do roku).
Po raz trzeci z rzędu ranking Kantar BrandZ™ wymienia Xiaomi jako jedną ze 100 najbardziej wartościowych marek na świecie. Świadczy to o słuszności misji Xiaomi, jaką jest nieustanne tworzenie niesamowitych produktów w przystępnych cenach i zapewnienie dostępu do innowacyjnych technologii w każdym zakątku globu.
Xiaomi również znalazło się także wśród 5 najlepszych marek w kategorii technologii konsumenckich w rankingu Top 100 Most Valuable Global Brands, dzięki zaufaniu i wsparciu Mi Fanów oraz użytkowników z całego świata.
Ranking Kantar BrandZ™ to badanie obejmujące prawie 4 miliony wywiadów z konsumentami oraz 18 500 marek w 512 kategoriach na 51 rynkach.
Według Kantar, 100 najcenniejszych globalnych marek odnotowało w tym roku niezwykły wzrost wartości aż o 42 proc., w porównaniu z 6 proc. wzrostem w roku ubiegłym i 7 proc. wzrostem rok wcześniej. Przyrost ten oznaczał zysk całkowitej wartości 100 czołowych marek rankingu o ponad 2 biliony USD, co oddaje przyspieszenie wzrostu największych światowych marek, które nastąpiło na skutek pandemii COVID-19.