Monika Oomen i Lars Wagner dołączają do WarnerMedia Kids EMEA
Firma WarnerMedia ogłosiła dziś dwa transfery do nowo utworzonego zespołu liderów w segmencie treści dziecięcych EMEA. Monika Oomen objęła stanowisko Head of Brand, Communications and Franchise Management w Kids EMEA. Lars Wagner będzie pełnił funkcję Head of Kids Channels, CEE.
Monika Oomen objęła stanowisko Head of Kids EMEA ze skutkiem natychmiastowym. Pod zarządem Vanessy Brookman Oomen jest odpowiedzialna za rozwój i realizację strategii marki oraz komunikacji dla kanałów dziecięcych i familijnych w regionie EMEA (Cartoon Network, Boomerang, Cartoonito i Boing), jak również za franczyzy i usługi na platformach linearnych i cyfrowych. Przed dołączeniem do WarnerMedia Oomen obejmowała szereg wysokich stanowisk w Disney, ostatnio Executive Director Marketing Strategy w regionie EMEA.
Od 1 lipca pracę na stanowisku Head of Kids Channels CEE rozpocznie Lars Wagner. Wagner będzie odpowiedzialny za kształtowanie strategii i zarządzanie platformami WarnerMedia Kids w regionie CEE, włącznie z serwisami VOD, kanałami linearnymi, YouTube, stronami internetowymi i mediami społecznościowymi. Poprowadzi również lokalne zespoły programmingu, prezentacji, marketingu, PR-u i cyfrowego biznesu. Wagner dołącza do WarnerMedia z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży. Wcześniej pełnił w Niemczech rolę Chief Marketing Officera w Playmobil oraz zajmował się rozwojem strategii contentowych dla marki Schleich. W trakcie swojej kariery zarządzał wieloma markami premium z branży rozrywki, w tym Disney, ViacomCBS i Discovery, w zakresie wszystkich punktów styku odbiorcy i marki. Dotyczyło to m.in. treści wideo, platform mediów społecznościowych i interaktywnych aplikacji do gier.
„Monika i Lars wnoszą do WarnerMedia bogactwo eksperckiej wiedzy o rozrywce dla dzieci i rodzin. Udowodnili swoją wyjątkowość w podejściu do innowacji, zarządzania i doskonałą znajomość technologii cyfrowych. Wykazali się doświadczeniem w budowaniu silnych marek, serwisów i produktów. Mamy bardzo duże ambicje zarówno w kontekście aktualnego, imponującego portfolio, jak i rozwoju oferty HBO Max Kids i Family. Jestem przekonana, że Monika i Lars pomogą nam w osiągnięciu wyznaczonych celów” – twierdzi Vanessa Brookman, Head of Kids WarnerMedia EMEA.
„Czuję się zaszczycona możliwością dołączenia do firmy, która w swojej ofercie ma marki uwielbiane przez dzieci i rodziny na całym świecie. Cieszę się z możliwości dostarczania wysokiej jakości treści i jednocześnie poruszania ważnych, globalnych tematów, takich jak zmiana klimatu, która jest osią inicjatywy Mistrzowie klimatu Cartoon Network. Z niewiarygodnie silnym contentem i niedawno zmienioną marką Hanna-Barbera Studios Europe, nie jestem w stanie wyobrazić sobie bardziej inspirującego miejsca pracy. Z radością wyczekuję swojego udziału w tworzeniu treści na podstawie bogatego dziedzictwa WarnerMedia i wyznaczaniu nowych kierunków rozrywki dla dzieci” – dodaje Monika Oomen, Head of Brand, Communications i Franchise Management WarnerMedia Kids EMEA.
„WarnerMedia cechuje się godnym podziwu poświęceniem dla tworzenia najlepszej jakości treści dziecięcych i familijnych. Posiada też bardzo utalentowany zespół – nie mogę się doczekać, by do niego dołączyć. Misja inkluzywności, w której marki dziecięce WarnerMedia przodują, jest dla mnie ekscytująca i niezwykle ważna. Z niecierpliwością wyczekuję swojego uczestniczenia w budowaniu nowoczesnego podejścia do biznesu marek dla dzieci i rodzin w regionie CEE” – mówił Lars Wagner, Head of Kids Channels WarnerMedia CEE.