BadaniaMediaTVP

Seriale i dokumenty TVP licznie oglądane w weekend

W piątek, 3 czerwca oferta programowa TVP1, a w niedzielę 5 czerwca programy TVP2 były najliczniej oglądane wśród wszystkich stacji telewizyjnych. Serial „Ojciec Mateusz” obejrzało najwięcej widzów. 3 czerwca rekordowe 0,77% udziały od stycznia 2021 roku zanotowała TVP Rozrywka. W TOP10 najliczniej oglądanych programów znalazło się 7 należących do TVP.

 

Udziały TVP1 najwyższe były w piątek, 3 czerwca i wyniosły 8,9%. W niedzielę, 5 czerwca liderem wśród wszystkich anten była TVP2 z udziałami na poziomie 6,2%.

W piątek, 3 czerwca odciek serialu „Ojciec Mateusz” obejrzało zarówno według MOR* jak i Nielsen Media średnio 1,6 mln widzów. W sobotę, 4 czerwca został wyemitowany w TVP1 film dokumentalny o upadku w 1992 roku rządu premiera Jana Olszewskiego „Nocna zmiana”, który najliczniejszą widownię zgromadził według MOR 1,1 mln widzów, a pik wyniósł 1,6 mln osób. Natomiast według NM dokument zainteresował 1 mln osób przy udziałach 10,1%. Tego dnia „Nocną zmianę” pokazało też TVP INFO. Film obejrzało 425 tys. widzów przy udziałach 4%. Natomiast godzinna debata tuż po emisji filmu zainteresowała według MOR średnio 620 tys. widzów, a według Nielsen Media 600 tys. osób z udziałami na poziomie 5,5%. Tego dnia TVP Info z udziałami 4,8% było liderem wśród wszystkich kanałów informacyjnych.

W niedzielę, 5 czerwca Jedynka w wieczornym paśmie zakończyła emisję 3-odcinkowego serialu „Zieja”. Najliczniejszą widownię zanotował pierwszy odcinek serialu wyemitowany 22 maja, zarówno według MOR, jak i Nielsen Media. Tego dnia z historią kapelana AK i Szarych Szeregów zapoznało się średnio 1,6 mln widzów. Łącznie wszystkie odcinki serialu oglądało średnio 1,3 mln osób (MOR) i 1,2 mln widzów przy udziale 9,7% według Nielsen Media.

Premiera filmu dokumentalnego Jedynki „Sierżant” zgromadziła 5 czerwca według MOR w momencie najwyższej oglądalności 740 tys. widzów, a średnio 700 tys. osób. Natomiast według Nielsen Media film przyciągnął do TVP1 770 tys. (pik), a średnio 650 tys. osób przy udziałach 5,5%.

 

MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *